Gå til innhold

Krokan-E30- Selges hel eller i deler!


HagenJR
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Framgang her da?

Er vel R.stans nå så må vell jobbe du?

Det er dårlig med fremgang nå ja, vurderer å gi opp dette prosjektet til fordel for en ny gammel 7er med litt motor i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen er ute etter deler, eller kjøpe alt skrotet så kom med bud! Egner seg vel egentlig best til delebil. Kommer til å selge noe deler og vrake karoseriet hvis ikke noen kjøper hele bilen. Er 2 motorer, ingen av de går, gåen topp/topppakning i den ene og i den andre tror jeg ventilene var gåen, godkjent senkesett i vognkort, 1 eller 2 senkesett til uten papir. 2 innsug ekstra. Er mye rust, er skjært bort det meste innvendig, mangler sveising der. Bakenden er bare og kappe bort, kan få med en facelift bakende til å sveise på.. 15"alu felg, et komplett ledningsnett ekstra, m-tech sideskjørt, + mye småtteri..

Skal hente meg en E23 om noen dager så da regner jeg med det blir to 7ere som får stå inne, så ser ikke noe vits i å ha E30, kommer ikke til å gjøre noe på den på lenge uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
m-tech 1 sideskjørt du har? hele og pris på de?

Er ikke helt sikker på hva det er, er ikke noe e30 entusiast :P men skal se hva jeg finner ut :D de skal være hele såvidt jeg vet ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 kr og jeg kommer å henter de stolene dine?

Stolene er solgt! Har bud på 1500,- for skjørtene. Det som er igjen nå er øyelokk, 2motorer, gir, diff, dashbord, et ledningsnett ekstra, og mye småtteri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...