Gå til innhold

Min E36 318i=) sladde bilder fra Gardemoen s.6:-)


Morstan
 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk for det Reintz! :applause: Men det er en sedan da som du ser på ganske mange av bildene :P Og ccfl ringa var veldig lett, gjorde omtrent som DIY'n til Mysild her inne, bare med litt mere banning tenker jeg. Det som tok tid for min del var å skjære vekk limet som innerglassene er limt med :D men da skar jeg bort alt og vasket rent også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk for det Reintz! :applause: Men det er en sedan da som du ser på ganske mange av bildene :P Og ccfl ringa var veldig lett, gjorde omtrent som DIY'n til Mysild her inne, bare med litt mere banning tenker jeg. Det som tok tid for min del var å skjære vekk limet som innerglassene er limt med :D men da skar jeg bort alt og vasket rent også :D

Haha! :P Gikk litt fort i svingene her! Mente selvfølgelig nydelig sedan! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:-D godt å høre den faller i smak hos flere enn meg:-D tenkte på taktrekket du? Lakket det med würth sin svart med høyglans. Har sånn bred dyse så det blir mye finere og bedre å lakke jevnt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den ikke på Koed, desverre

Hvor mye skulle du tatt for en sånn totalrenovering som du så generøst gav til deg selv?

Den ble jo helt nydelig

Hadde det vært coupé og en IS modell, hadde jeg forhandlet om et salg med deg med en gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :lol: Hmm, la meg tenke på det :wink:

Men jo, jeg lurte på om du kunne tenke deg å renovere biler for kunder i fremtiden

Og hvor mye du isåfall ville tatt for det

Hadde vært greit å ha funnet en coupé, og så kjøpt inn nytt understell, motor, dempere og fjærer o.l., og renovert karosseriet - i nesten nøyaktig lik utgave som du hadde :D

Svar meg gjerne på PM om du ikke vil kludre til tråden. Sorry om jeg gjorde det med dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...