Gå til innhold

Bmw 525 TDSA Kjøp av ny bil tirsdag 6 april


djance
 Share

Anbefalte innlegg

Hei lurer og kjøpe meg en 525 TDSA og ser folk skriver bare så mye negativt om de motorene og Automat kassen.

Denne eg lurer på har fått Ny overhaldt kasse (delvis) lameller,pumpe,filter og olje det er byttet. men denne er gått 400.000 da

men eg har fått en geerkasse til som er bare gått 180.000.

Men meningen min var og få den chipet med en gang. har fått pris på chip av norman på http://www.Trimchip.com 3500 ferdig.

Men er det noe vits og satse på eller vill dette bare ryke motor/ automatkassen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om girkassen tåler det aner jeg ikke. jeg hadde manuell i min. var syk forskjell med og uten chip. den er jo ganske lat originalt.

om det er er med en ekstra kasse så er det vell bare å prøve? hehe

har hørt at motorene skal være sterke, og tåle mange km.

eneste jeg har hørt negativt om den er at man må ta det veldig rolig når den er kald, samt at dieselpumpa kan svikte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lurer og kjøpe meg en 525 TDSA og ser folk skriver bare så mye negativt om de motorene og Automat kassen.

Denne eg lurer på har fått Ny overhaldt kasse (delvis) lameller,pumpe,filter og olje det er byttet. men denne er gått 400.000 da

men eg har fått en geerkasse til som er bare gått 180.000.

Men meningen min var og få den chipet med en gang. har fått pris på chip av norman på http://www.Trimchip.com 3500 ferdig.

Men er det noe vits og satse på eller vill dette bare ryke motor/ automatkassen ?

Hvilken årsmodell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en 97mod 725tdsa som jeg chipet, og automaten der tålte det godt... det er sikkert samme motor/girboks som 525 uten at jeg vet det da.... den hadde gått ca 220' når jeg solgte den. uten chip var den jævlig lat for å si det mildt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sikkert gå grett. men synest de fleste bare sier att de er så forbanna dorlig. men bmw er det beste eg har hatt. og hatt 20 biler de siste 2 årene og har vært borte på de fleste merkene.

Men holder meg til tysk fant eg ut fort. men har du lyst på bil som går så er det bmw bruker drivstoff ja men en bil som ikke bruker må du bytte deler på. og derme går i opp i opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...