Gå til innhold

Hva er det verste som har skjedd med deg/kompiser på fylla?


egseth
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge inn en liten "seriøs" tråd :D

Her kan du fortelle forskjellig om hva som er det verste/ulykker/slåstkamper og dvs crazy sh*t som har skjedd på fylla :wink:

I fjord sommer var jeg på dans på den andre siden av fjorden fra der jeg bor. Det begynte me et stort vors der jeg drakk ALT for mye og tok rett og slett helt av, senere reiste vi med traktor+henger med fast stroppa benker oppi hengeren til dansen [-X

Dansen var på en crossbane btw, Det ble en vellykka dans og nå skulle alle på nach.

Og der kom Sjåføren med traktor og henger. Jeg var den siste som skulle klatre oppi, der ble plutselig alt helt svart.Jeg landa tydeligvis rett på ryggen og slo hodet kraftig.Jeg ble frakta med helikopter og våkna opp 2 dager etterpå på sykehuset.

Jeg klarte ikke å prate, jeg klarte ikke å stå eller gå. Jeg hørte heller ikke på venstre øre. Jeg låg på sykehus en uke. Jeg kunne vert dø, til og med hjerneskadet, legene sa jeg var veldig heldig :wink:

*Brudd på skallebasis

*Hjernehinnebetenelse

*Kraftig hjernerystelse ( de kraftigste hjernerystelsen de hadde fått inn faktisk)

*Brudd på kranie

*Kraftig smell i ryggen

Idag er jeg Døv på mitt venstre øre og har fortsatt dårlig balanse.

Har vært med Øre nese hals i ålesund, de sa at det er ingen mulighet med å få hørselen tilbake. Hørselsnerven var revet rett av. Men jeg håper fortsatt at en dag kan jeg få den tilbake [-o<

Dette er det verste jeg har hvert bort i, men jeg overlever! 8)

Moderatoredit (R Andersen); Tulletrådmateriale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...