Gå til innhold

Pris på GT vader intereør.


 Share

Anbefalte innlegg

6000-7000,- komplett?

Mange mener ofte at GT vader er mer verdt enn vanlig. Forstår ikke hvorfor, min mening er at det er mye mindre verdt pga det er grønt (altså passer bra til mye færre biler)

Samme mener jeg om interiør fra engelsk bil, det er ikke positivt at førersete er penere enn passasjer samt dette med speilregulering.

Men det er ikke verdt mer enn kjøper er villig til å betale for det, møter du rett kjøper (med grønn bil) gir han sikkert 10-15.000 glatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk hvor mye det koster å trekke om til sort skinn og opplys om denne kostnaden i salgsannonsen. Jeg tror folk vil være mye mer velvillige til å kjøpe da. Jeg er nok enig i at et grønt intr ikke er verdt like mye som et sort et, men om passasjerstolen er mer slitt en fører stolen syns jeg nesten er bedre, da man oftere ser førerstolen enn passasjerstolen og irritasjonsmomentet blir dermed mindre. Prismessig tror ikke jeg noe slikt gir så stort utslag. Hadde intr ditt vært svart og strøkent kunne det nok være verdt 12-14 dersom du er litt tolmodig og treffer rette kjøper. Er ikke hverdagskost å finne strøkne slike intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT interiør er jo absolutt av det sjeldneste man finner...men noen digger ikke den mexicogrønne fargen, selv synes jeg den er tøff, men passer kanskje ikke til BLÅ bil ? ;)

Spørs om ikke prisen er nogenlunde den samme som vanlig Vader...sett mye rare priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden forsjellen på gt vader og vanlig vader kun er alcantaraskinn på sidene og er grønn i sitteputen og ryggen, så blir ikke gt vader spesielt mye mer verdt i mine øyne, til tross for at farge/skinnvalget er mer spesielt. Jeg ville heller hatt svart sportsintr i min bil enn gt vader, så framt det ikke er en gt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden forsjellen på gt vader og vanlig vader kun er alcantaraskinn på sidene og er grønn i sitteputen og ryggen, så blir ikke gt vader spesielt mye mer verdt i mine øyne, til tross for at farge/skinnvalget er mer spesielt. Jeg ville heller hatt svart sportsintr i min bil enn gt vader, så framt det ikke er en gt da..

Nå får man "vanlig" vader med alcantara også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge disse er alcantara og er veldig vanlig i E36 M3.

5iqsorfcpozz9tdvx6r0.jpg

44txhu2kz8n0w7gqpii1.jpg

GT-interiøret finnes jo ikke i mer enn ca 300 eks så i teorien burde det være mye verdt. Men er jo markedet som bestemmer. Kanskje legge det til salgs på ebay/i utlandet?

Ikke forhast deg og selg det billig fordi noen særinger ikke liker fargen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...