Gå til innhold

noen som har csl;) bagasjelokk på sin e36?


mrmpower
 Share

Anbefalte innlegg

Synst personlig du burde gjør det! så helt villt ut spørr du meg :D

frister mye for og si det slik :) så er d jo KAMPANJEEE og ;)

tok av motorsport vingen min for en stund siden, så likte jeg bare utseende mer og mer utn spoiler,har en m3 gt vinge liggende, men har ikke lyst og ha den på.. men en cls luke hadde vært prikken over ièn 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var bare det at jeg hadde skrivet feil, så jeg bare utringet det riktige om du sjønner :)

Du bare deler ut bokstavene, så får vi sortere i riktig rekkefølge :lol: Sorry for å nevne det igjen, men jeg hadde siden oppe uten og opdatere, så jeg så ikke at det hadde blitt kommentert... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst personlig du burde gjør det! så helt villt ut spørr du meg :D

frister mye for og si det slik :) så er d jo KAMPANJEEE og ;)

tok av motorsport vingen min for en stund siden, så likte jeg bare utseende mer og mer utn spoiler,har en m3 gt vinge liggende, men har ikke lyst og ha den på.. men en cls luke hadde vært prikken over ièn 8)

You go for it ! også skaffe du deg 4 like felger, hohoho :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var bare det at jeg hadde skrivet feil, så jeg bare utringet det riktige om du sjønner :)

Du bare deler ut bokstavene, så får vi sortere i riktig rekkefølge :lol: Sorry for å nevne det igjen, men jeg hadde siden oppe uten og opdatere, så jeg så ikke at det hadde blitt kommentert... :oops:

ingen problem du :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst personlig du burde gjør det! så helt villt ut spørr du meg :D

frister mye for og si det slik :) så er d jo KAMPANJEEE og ;)

tok av motorsport vingen min for en stund siden, så likte jeg bare utseende mer og mer utn spoiler,har en m3 gt vinge liggende, men har ikke lyst og ha den på.. men en cls luke hadde vært prikken over ièn 8)

You go for it ! også skaffe du deg 4 like felger, hohoho :D

hehe, d blir du :) må bare skaffe 2 bakdekk til zito felgene :)

satser på at jeg får tak i disse GS bbs lm kopi felgene når de kommer :D ooooh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...