Gå til innhold

Vårpuss av min E36 coupe - Swissvax Style


Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du burde rett og slett starte eget firma.

Starte firma kan han, men å tjene brukbart med penger på det, nei, det går nok ikke...

Den lokale "bilvasken" tar 800kroner for polering og innvendig vask... Da med "søppel" produkter, men 98% av befolkningen syntes det blir kjempebra...

Bare når jeg vasker bilen til folk, blir de jo mer en nok fornøyde og spørr om ikke jeg faktisk er ferdig med jobben :-s

Skal Ad|os tjene nok penger på dette må han dekke inn lokale, produkter og tja mellom 13 og 16 timers arbeid, og da er vi fort oppe i halve prisen på en svartbetalt hellakkering... (med utgangspunkt i da 350 kroner timen)

Og dessuten er det ikke nok "superbileiere", som faktisk kan betale for det, som "gidder" nå som man har de kjempenye og "greie" lakkforseglingssettene... :-s

Men hvis Ad|os starter opp, er jeg med å "pusser" jeg ^^ hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sååå lett å starte et bilpleiefirma som satser på å gi en mer "eksklusiv" bipleie. Når de aller fleste er veldig godt fornøyd med å en 800kr jobb, hvorfor skal de da betale det mangedobblete hos meg? Men ja, jeg har vært på tanken hehe

Takk for det bcRichard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Det som er brukt her koster en del, MEN om du ikke "må" ha Swissvax kan du spare en del penger, og for å ha ok utstyr til å kunne ta egen bil klarer du deg nok med rundt 3-4000kr inkludert en ok maskin. Så det trenger ikke være så hinsides dyrt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :uh:

Dette ble jo helt sykt! Nesten som jeg må sette denne tråden som startside i nettleseren :D

Dette trenger min bil og det er sikkert.

Bilen min begynner å bli godt slitt i lakken 0512_cry.png , problemet er at jeg ikke har noe erfaring med rubbing osv., men denne tråden kan nok hjelpe litt.

Må sjekke opp i noen av de produktene du har brukt, kanskje jeg ikke trenger full hel-lakkering, men at jeg kan få den fin med noen av disse produktene.

Håper du legger ut en tråd når du tar den innvendig og.

Veldig bra dokumentert dette her.

Nydelig (Punktum!) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, denne bilen her ble det jo ikke tatt en altfor seriøs polering på da den ikke har så mye riper i utgangspunktet. Skal heller få lagt ut BMW'en jeg skal ta neste helg. Der blir det nok litt mer korrigeringsarbeid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like bra som jeg kan polere vekk rust :lol:

Nei, tror nok ikke at jeg kan gjøre det desverre. Men utstyr for å kunne reparere parkeringsbulker blir nok handlet inn i løpet av sommeren :wink: Står hvertfall på lista over utstyr jeg vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok oppretting når økonomien tillater det, og helst hel lakkering. vi får se hva som skjer. du får lære meg noen triks når jeg har bil som det er noen vits og polere, hehe, bra tråd. gleder meg til fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så morsomt og se finishen på det du gjør her adios! Har aldri sett noen gå så grundig til verks, sinnsykt bra resultat! Fint du skriver opp hvilke produkter du bruker, fremgangsmåter osv, mye bra tips og triks du kommer med ;) Imponerende!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...