Gå til innhold

Hva kvalifiserer til M-tech "tittel"?


Tiller
 Share

Anbefalte innlegg

Nå ble jo dette veldig OT her, men mener du at en 325 som har fått absolutt alt av deler flyttet over fra en M3 og samtidig er godkjent som M3 i vognkort og alt, fortsatt er en 325 ?

..ikke det som er poenget. Poenget er at det fortsatt ikke er en original, men derimot en ombygd M3.

Hvis jeg skulle ha solgt en 320 som var godkjent ombygd til M3 så hadde jeg skrevet det i annonsen.

Nå vet ikke jeg med deg, men hvis jeg var på jakt etter M3 og faktisk kjøpte en M3 for så å finne ut i ettertid at den ikke var originalt M3 fra fabrikk så hadde jeg blitt VELDIG skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nå ble jo dette veldig OT her, men mener du at en 325 som har fått absolutt alt av deler flyttet over fra en M3 og samtidig er godkjent som M3 i vognkort og alt, fortsatt er en 325 ?

..ikke det som er poenget. Poenget er at det fortsatt ikke er en original, men derimot en ombygd M3.

Hvis jeg skulle ha solgt en 320 som var godkjent ombygd til M3 så hadde jeg skrevet det i annonsen.

Nå vet ikke jeg med deg, men hvis jeg var på jakt etter M3 og faktisk kjøpte en M3 for så å finne ut i ettertid at den ikke var originalt M3 fra fabrikk så hadde jeg blitt VELDIG skuffa.

Sa ingenting om originalbil jeg...men jeg tror vi er enige uansett :) Selger bør opplyse om at det er en ombygd bil ved salg ja, noe annet er jo utrolig useriøst og vil bli oppdaget uansett.

Mitt poeng var at folk flest sier ikke "oi, fet 325i" på treff når det er en ombygd M3...selv om man VET det har vært noe annet under huven før ;)

Men nok OT :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jo dette veldig OT her, men mener du at en 325 som har fått absolutt alt av deler flyttet over fra en M3 og samtidig er godkjent som M3 i vognkort og alt, fortsatt er en 325 ?

Ja, men jeg må igjen presisere at jeg ikke mener den er noe dårligere eller noe slikt, bare det at det ikke er en M3. Bytter man alle deler til "CSL-deler" på en e46 M3, er det fortsatt en M3 med CSL-deler og ikke en M3 CSL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...