Gå til innhold

E60 M-Tech Sommerklar "LUFTER SALG"


 Share

Anbefalte innlegg

det var en fin bil du! :)

men kjører du mye på byen da? jeg kjører i byen hverdag vet du, hvis den demper mer komfortabel enn orginal så bytter jeg, orginalt er egentlig veldig bra, men sier ikke nei takk til noe bedre :)

kan si at det er ganske dåli veier der vi bor, humper, dumper,dårlig asfalt, men hvordan den demper kan jeg ikke svare på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du fått på supersport eksos? Meget spent på hvordan den ser ut, passform, lyd, utseende ;) Kan du ta bilder av selve eksosen før montering?

Blei usikker på om det med Duplex eksos da jeg monterte det på den forige 5`ern, og det er ganska mange E60`er rundt om her som har det :) Vurderer derfor en annen vri :wink:

Men passformen på Supersport Duplexannleggene er utrolig bra og alt du trenger følger med, har montert en del av disse før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Veldig pent Sondre : ) Har du noen bilder av den M3en du prata på i vinter forresten?

Takk takk :) Driv å legg siste finish på den i disse dager, så kjem noen vårbilder av den i løpet av dem nærmeste dagene :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent Sondre : ) Har du noen bilder av den M3en du prata på i vinter forresten?

Takk takk :) Driv å legg siste finish på den i disse dager, så kjem noen vårbilder av den i løpet av dem nærmeste dagene :):)

Høres bra ut, gleder meg til bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...