Gå til innhold

Jomso sin E46 - SOLGT


Jomso
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som jeg sa, M3 speilene ligger klare, ferdig lakket og klare til å bli montert :D Senking kommer ;)

Den ble veldig flott med di nye modifikasjonene.

Senking? Den er jo akkurat passlig, er jo greitt å komme fram også og sleppe å ødlegge carbon cupene +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, M3 speilene ligger klare, ferdig lakket og klare til å bli montert :D Senking kommer ;)

Den ble veldig flott med di nye modifikasjonene.

Senking? Den er jo akkurat passlig, er jo greitt å komme fram også og sleppe å ødlegge carbon cupene +++

så sant så sant, jeg har vurdert i det siste å vente litt med senking, vil jo ikke ødlegge cupene heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen Bil du har :D Men er en ting jeg ville gjort noe med, syns nyrene blir borte å ser ut som to "hull". Kanskje det bare er slik på bildene, men siden du har krom rundt vinduene hvorfor ikke har nyrene slik også, eventuelt karbon :D

Ellers, nydlig :applause:

Nesten så vi skulle tatt bilder sammen engang ;) Black and "hvite"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest det blei stilig. Akkurat passe med synlig carbon osv.. Og jeg ville heller bytta chromelistene rundt vinduene til shadowline enn å bytte tilbake til chrome-nyrer :) Skal du på GS-treffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 speil hadde blitt bedre. de du har kjøpt nå er E39 M5 speil.

syns også blank grill hadde blitt penere. når den er helt svart blir hele BMW identiteten borte syns jeg. blank ramme med svarte riller hadde blitt penest syns jeg.

ellers ser den fin ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...