Gå til innhold

hva kan være galt? evt Hvor kan eg levere inn bilen?(S50b30)


Robert_ha
 Share

Anbefalte innlegg

har nett fått skilt på m3`en etter vinter lagring.

men motoren går ikkje ornteleg, den fungerer oppmot heilt fint til den er varm. men så går den heilt urenit på heila turtallsregistere. nett so vidt eg får start på den. men så når den er kald jenn so fungerer den og startar lett og går fint til til den er varm jenn.

hadde den inne på eit verksted her heima han såg øve den leste ut feil melingeane, var to men dei forsvant etter han reseta den. fant og litt vatn i coilane men det hjalp ikkje å jera dei reine heller.

kan henda det er noko anna so har fått vatn på seg som ikkje har tolt det, nåken so har nåke forslag ka det kan være???

eller evt veit om eit verkstad i nærheten av Bømlo\haugesund (evt bergen stavanger) har god peiling på desse motorane evt privat personar som har god peiling som kunne fiksa det??

Håpar på raskt svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nett fått skilt på m3`en etter vinter lagring.

men motoren går ikkje ornteleg, den fungerer oppmot heilt fint til den er varm. men så går den heilt urenit. nett so vidt eg får start på den. men så når den er kald jenn so fungerer den til den er varm jenn.

hadde den inne på eit verksted her heima han såg øve den leste ut feil melingeane, var to men dei forsvant etter han reseta den. fant og litt vatn i coilane men det hjalp ikkje å jera dei reine heller.

Ka verkstad i nærheten av Bømlo\haugesund (evt bergen stavanger) har god peiling på desse motorane evt privat personar som har god peiling som kunne fiksa det??

Håpar på raskt svar

Ville nesten reist på BMW verksted med en M3, eller SS-performance etc. Litt avhengig av reisevei da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var nåke sånt eg tenkte. dei har bmw verksted i haugesund men hørte at dei ikkje er så flinke med disse moterene allikevell. siden det er ikkje det dei vanlig vis skrur på.

er det nåken som har navne og nr til nåke verksted som har erfaring med disse bilane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...