Gå til innhold

iPod i bmw


 Share

Anbefalte innlegg

Vi handlet slik Ipod tilkobling til vår E61 ( 5-serie touring).

Vi kjøpte den hos Schmiedmann i Skien, de monterte og brukte 5timer ink service.

De satte det opp i hanskerommet, og tokk ut cd-veksleren som er orginalt på denne.

Er ikke sikker på hvor mye det kom på, men kan godt finne det ut som du/dere ønsker det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handlet slik Ipod tilkobling til vår E61 ( 5-serie touring).

Vi kjøpte den hos Schmiedmann i Skien, de monterte og brukte 5timer ink service.

De satte det opp i hanskerommet, og tokk ut cd-veksleren som er orginalt på denne.

Er ikke sikker på hvor mye det kom på, men kan godt finne det ut som du/dere ønsker det ;)

Har bestilt ifra bsw, men du kan godt finne ut prisen på det hos Schmiedmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en Ipod 2. gen. 2g. 2004/05 tror jeg Denne fungerte fint da jeg har klargjort for Ipod med kabel.

Ipod ble stjålet, og jeg kjøpte en ny 2009, 5.th. gen? 8g., og denne støttes selvfølgelig ikke... Husker det stod noe i manualen (ble også stjålet) om at det var kun relativt eldre generasjoner av Ipod som fungerte.

Noen som vet noe mer? Evt noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne at jeg monterte dice kitet i min E39 på en drøy time!

Hvor fikk du tak i DICE? Har lyst på:D Må man ha noe annet i tillegg for å få satt opp dette?

Kjøpte det på bavariansoundwerks. Skulle bestille et kit til til broren min nå, men nå kommer det opp melding om at de ikke selger det utenom USA lenger :S Sendte en mail til de, men har ikke fått svar ennå...

Kommer til å legge ut en video og bilder av Dice kitet i min bil i tråden om bilen min snart ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne at jeg monterte dice kitet i min E39 på en drøy time!

Hvor fikk du tak i DICE? Har lyst på:D Må man ha noe annet i tillegg for å få satt opp dette?

Kjøpte det på bavariansoundwerks. Skulle bestille et kit til til broren min nå, men nå kommer det opp melding om at de ikke selger det utenom USA lenger :S Sendte en mail til de, men har ikke fått svar ennå...

Kommer til å legge ut en video og bilder av Dice kitet i min bil i tråden om bilen min snart ;-)

Bruk http://myus.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne at jeg monterte dice kitet i min E39 på en drøy time!

Hvor fikk du tak i DICE? Har lyst på:D Må man ha noe annet i tillegg for å få satt opp dette?

Kjøpte det på bavariansoundwerks. Skulle bestille et kit til til broren min nå, men nå kommer det opp melding om at de ikke selger det utenom USA lenger :S Sendte en mail til de, men har ikke fått svar ennå...

Kommer til å legge ut en video og bilder av Dice kitet i min bil i tråden om bilen min snart ;-)

Så dumt da. Måtte du betale mye for DICE'n der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...