Gå til innhold

Enkelte klarer ikke å respektere andres eiendeler:(


Alex88
 Share

Anbefalte innlegg

Kom hjem etter skolen å parkerte bilen kl. 18.30. Var innom for å hente noen papirer ol. var inne ca. 10-15 minutter.

Da jeg kom ut hadde noen tatt av høyre sideblinklyset med lista. De klarte å knekke klipsene og litt av lista. Vet ikke om lista var hel men de tok med seg den. Ikke bare det, de tok med seg grøftelysene mine også :(

Faen hater sånne folk, håper de brenner i helvete :devil::angry:

57i2foctaga5tmhqzjc1.jpg

4e8ihpqvrmu3rkyuzc1g.jpg

dzsbljufe2rsz7wxgkyv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig irriterende det der :evil:

Jeg fikk for noen månder siden frastjåle begga grøftlysa mine! Jeg tenker stadig på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde tatt de på fersken, tørr nesten ikke tenke på hvordan jeg hadde reagert! Er nok noe øst-europeere ja, de stjeler kun deler som passer til dems egne biler! Hold et åpent øye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig irriterende det der :evil:

Jeg fikk for noen månder siden frastjåle begga grøftlysa mine! Jeg tenker stadig på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde tatt de på fersken, tørr nesten ikke tenke på hvordan jeg hadde reagert! Er nok noe øst-europeere ja, de stjeler kun deler som passer til dems egne biler! Hold et åpent øye

Skulle ønske jeg hadde sett dem, de trenger en del juling. Kunne gitt noen slag for dine grøftelys også, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gitt noen slag for dine grøftelys også, hehe :P

Hehe! :lol: Jo takk! :)

Virker som Grøftelys er noe utsatt, en kompis blei jo frastjåle sine på sin Audi S4! Der blei faenskapet utrolig nok fanga på film av et tilfeldig overvåkningskamera og hva kjørte jævlene? Jo en Litausk S4 styla Audi 100 Avant :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hater tyver selv.

Husker da dem var hos oss og stjal 4hjuling, 3 motorsager og en rødningsag. Og da hadde dem vært på gården og trillet 4hjulingen over plen og ned bakken før dem startet! !

Men å begynne å plukke deler av biler blir for galt! Skulle hatt et balltre og slått kneskålene av dem !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...