Gå til innhold

Enkelte klarer ikke å respektere andres eiendeler:(


Alex88
 Share

Anbefalte innlegg

Det skulle ha vært som i gammledager! Da bilalarmene var så følsome at de gikk av bare man så på bilen! :wink: På Audien min fra 93 er det sånn, der gikk alarmen da de sprengte med dynamitt over 500 meter i fra der bilen sto :) Får du en dør i siden på butikken så går alarmen sånn som det skal være, på BMWen så må du jo nesten slå med slegge for at noe skal skje :wink: Men låser du opp med nøkkelen eller låser noen inne i bilen så er spetaklet i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ha vært som i gammledager! Da bilalarmene var så følsome at de gikk av bare man så på bilen! :wink: På Audien min fra 93 er det sånn, der gikk alarmen da de sprengte med dynamitt over 500 meter i fra der bilen sto :) Får du en dør i siden på butikken så går alarmen sånn som det skal være, på BMWen så må du jo nesten slå med slegge for at noe skal skje :wink: Men låser du opp med nøkkelen eller låser noen inne i bilen så er spetaklet i gang!

hehe, ja sant det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig at noen folk ikke kan holde seg unna andre folk sine greier!

Det er jo egentlig ikke så rart at polakker og andre øst europeiske blir litt utsatt i slike debatter.. De er jo mildt sagt overrepresentert i slike saker.. I alle fall her på vestlandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at folk kan finne på å stjele listene på en bil. Felger hører man om fra tid til annen, men når man må begynne å være redd for sidelistene begynner det å bli drøyt.

En annen ting er jo at disse er til M3 og ingen annen e46, så om du ser en e46 med dobbelt sett blinklys på sidene kan det jo være verdt å dobbelsjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske masse sånne ting i porsgrunn og skien å. da æ hadde e36 stal nånn øyelokan mine enne side lista på m-fangern. hadde prøvd å få av Kerscher frontleppa (fikk den ikke av men ble masse styge merka) + at dem prøvde sæ på felgan men fikk ikke av låse skruen. fikk ganske sjokk når d mangla 8 hjul bolta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen stjal eksosen fra en bekjent sin bil over natten. Jeg blir nesten mer forbanna ved slike ting enn når jeg hører om innbrudd i hjem. En annen sin bil fikk stjålet sin Avantgarde grill.

Dette er sinnsykt frekt...! Har hatt innbrudd på egne biler to ganger (på seks år med lappen). Blir så forbanna og er klar til å gi deng hvis jeg fersker noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ha vært som i gammledager! Da bilalarmene var så følsome at de gikk av bare man så på bilen! :wink: På Audien min fra 93 er det sånn, der gikk alarmen da de sprengte med dynamitt over 500 meter i fra der bilen sto :) Får du en dør i siden på butikken så går alarmen sånn som det skal være, på BMWen så må du jo nesten slå med slegge for at noe skal skje :wink: Men låser du opp med nøkkelen eller låser noen inne i bilen så er spetaklet i gang!

Min ettermonterte alarm er slik :P I starten gikk den av når snøen smeltet på bilen, eller jeg tok fingeren borti bagasjelokket, men dette ble litt drøyt da alarmen gikk av i ett sett når noen kjørte forbi. Nå har jeg justert den ned litt, og har varselalarmen ganske hissig innstilt. Uler to ul når nabobilen slenger igjen døra, og dulter du borti er det fullt spetakkel.

Sinnsykt irriterende at folk ikke kan la ting stå i fred. Har selv hatt to tilfeller selv i løpet av to måneders tid. Måtte låse inn bilen og kjøpe et vrak da den ikke fikk stå i fred, og folk stadig kjørte sakte forbi bilen og speida.

I det første tilfellet ferska jeg 3-4stk som holdt på å demontere M3 fronten min, løp som en tulling etter de med balltre. Men dessverre fikk de såpass forsprang at jeg ikke tok innpå de, men du dæven så de løp, vettskremte rett og slett. Har jeg stoppa de tror jeg at jeg har slått til de har stoppet å skrike. Da var jeg passe lyn forbanna.

Andre tilfellet var for ikke lenge siden. Plutselig midt på natta hører jeg en bil, og to sek etterpå er det full alarm på bimmern, og jeg kaster meg opp av senga og ser bakenden på bilen kjøre unna. De har da stoppet og revet, ja revet av bakspoileren og ødelagt hele bagasjelokket i samme slengen. Bakspoileren ble også helt ødelagt, så jeg fatter ikke vitsen. Jeg vet hvem som kjørte bilen og eier den, og hvor vedkommende bor, men purken henla saken tvert. Kasta på meg klærne og kjørte for full spiker etter de. Var nysnø så jeg fulgte sporene, men mista sporet etterhvert. Kjørte hjem igjen og henta en annen bil og kjørte rundt og speida, og møtte kuken, tok regnr og anmeldte forholdet som ble henlagt ganske fort.

I begge tilfellene var det norske ungdommer fra 18-19år og tidlig 20årene, så det er ikke bare utenlandske kriminelle som stjeler. Har laget meg en fin liten liste over biler som har hatt særdeles mistenksom oppførsel rundt bilen med regnr, og de som har vært borti bilen. Så om jeg ser de i nærheten av bilen igjen kommer jeg til å miste besinnelsen og ommøblere noen tryner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...