Gå til innhold

Hvor mye er værd..


Fehim
 Share

Anbefalte innlegg

Fehim: Du har for så vidt ett poeng i det du sier her, men bruk heller det EirikL skriver som konstruktiv kritikk.

Jeg synes også det virker litt useriøst - no offence at all - om folk spør på offentlige fora hva bilen deres er værdt, og en som er ute etter e34 ville vel strengt tatt ikke tatt hardt i på prisanbefaling, så rådene du kan få kan jo tenkes å være sprikende.

Sjekk finn.no får lignende priser, legg til for det som du mener gjør din bil unik, og prøv å få så mye som mulig for den. Bilder av en bil som ser shiny/strøken og velholdt ut selger veldig godt, sammen med ryddig og fornuftig tekstmengde.

Husk at en bilhandel er nokså enkel; selger vil ha mest mulig, kjøper vil betale minst mulig ;)

Og ja, skal du først ha et fornuftig svar herfra, så trengs også bilder og litt ekstra dokumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld til trådstarter, men er det bare jeg som synes denne typen tråder er de mest meningsløse som postes? Hvis jeg hadde vært interessert i bilen, hadde jeg jo aldri lagt ut et svar her med en fornuftig prisantydning. Sjekk Finn eller Autodb i stedet for at forumet skal oversvømmes med slike tulletråder.

Du er ikke alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...