Gå til innhold

Nytt senkesett til E46 SOLGT


Inline six
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Er dette settet fjærer og dempere eller kun fjærer? Hvordan senker 35mm i forhold til f.eks M-sport originalt? Har røde fjærer som står på nå når jeg kjøpte bilen originalt, og etter jeg flyttet til Bodø har det vært et reellt helvete mtp hvor lav den er, så jeg er veldig intr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er dette settet fjærer og dempere eller kun fjærer? Hvordan senker 35mm i forhold til f.eks M-sport originalt? Har røde fjærer som står på nå når jeg kjøpte bilen originalt, og etter jeg flyttet til Bodø har det vært et reellt helvete mtp hvor lav den er, så jeg er veldig intr :)

Det er kun fjærene ja.

35mm er noe mer enn M-sport da de senker ca 20mm. Men når det er sagt så er ikke 35mm senk ulevbart på en E46 og kan ikke regnes som noen ekstremsenking som f.eks 60mm.

Og så lenge du senker "bare" 40mm eller mindre så slipper du å bytte til støtdempere med kortere vandring for å få senkinga godkjent i vognkortet :wink:

Send pm viss du er interisert da så kan jeg sende i oppkrav pr. post :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare gjøre en avsjekk om jeg finner ut hva som står på p.d.d, vil ha bilen høyere. Tok nedi når jeg kjørte av ferga påvei hjemover forrige helg, og gruer meg alltid når jeg ser en fartsdump eller lignende. Hvem i all verden som setter et så lavt senkesett på en original 136hk 320D er beyond me... :P Sender PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...