Gå til innhold

Min vinterforandret E46CI


 Share

Anbefalte innlegg

Enig med Stig her at hadde min bil hatt M-Aero kittet originalt hadde jeg aldri byttet det ut selv om M-tech II pakken også er griselekker på E46. Er noe eget med den aero pakken og som Stig er inne på.. Meget skjelden, når så du f. eks en E46 coupe med Aero kit i forhold til E46 coupe med M-Tech II pakke sist?

Men missforstå meg rett, synes modsene du har gjort på bilen var meget pent! M-Tech II blir aldri feil uansett hvor oppbrukt det er! Felgene var meget fine og passet godt til bilen.

Har selv Spax coiloversettet og kan se du har samme oppfattning som meg av dette! utrolig bra til den prisen!

GTR panseret er jeg ikke helt sikker på, synes framdeles M-panseret er finere, men igjen ikke så mange som har GTR panseret heller :)

Alt i alt, meget pene mods på en flott bil, men jeg hadde gjort noe annerledes selv :)

Legg ut noen interiørbilder også :)

P.S. Få bort M-merket på bakluken fort som FY! Ødelegger hele looken med det bakpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også mener at Aero-kittet er meget spesiell..

Det er ikke mange som har dette GTR-pansert så det gjør bilen litt spesiell, men det kommer vel flere etter hvert :)

Vurderer å bytte til CSL koffertlokk og litt mer carbon.. Har fått tak i Carbon matte som jeg vurderer å ha på taket, men siden jeg har takluke.. så det skal bli vanskelig å få en bra finish. Så jeg vurderer å droppe det :/

Men bra dere likte bilen ;)

Desverre så har jeg ikke Aero fangerne nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...