Gå til innhold

HJELP! Nivåregulering på E39 STV !!! Deffekt


BMW525ia
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 97mod E39 STV.

Plutselig datt den helt ned på begge sidene, også etter å har kjørt et stykke "rolig" så bygde den seg opp på den ene siden bak. Å dagen etter, sku jeg ut å kjøre, å da mistet jeg luften på den andre siden også.

Trudde det hva noe deffekt med "Kompressor", så byttet hele enheten fra en delebil. Men ville ikke bygge seg opp. Men starter hver gang jeg lukker opp en dør, den går i 2-3sek.

Så trudde da at det hva hull i en av "belgene" bak, så begynte å lete, å fant da ut at det hva hull i venstre bak. Så byttet denne også. Men etter det ikke noe bedre !!

Den starter som sagt når jeg åpner en dør, også går kompressoren i 2-3sek. Ikke reaksjon i bil !

Vet ikke når denne skal starte ??

Så spørsmålet mitt er: hvor ligger "sensorene" som bestemmer om den skal starte eller ikke osv ???

Har ellers noe tull med "elektronikk", så vet ikke om dette kan ha noe å si. Syns det hva rart at den startet når jeg åpnet en dør :S pga trur jeg har "Jordingsfeil" en plass, for vindusvisker bak går av og til, og er noe tull med kjørekomputer.

Er det noen her som har peiling, som kan fortelle hvordan dette systemet fungerer ? hva skal jeg gjøre nu ??

EVT er det noen i NÆRHETEN av Bjerkvik - NARVIK i NORDLAND, som kan hjelpe ?? Betaler godt !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...