Gå til innhold

Godkjenne en e30 318 med 320 motor.


Toralfen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ringte BMWNorge. De slutta å gi ut papirer i 1994, de vil helst at alle biler ska være originale sa dem. Så drit i planene dine. Bare kjøp deg en 320 å sett i større motor. Høgg bilen du har å kast chassis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle svar. fikk litt å tenke over nå. bilen er egentlig veldig bra. 2 dørs uten tak luke, diamant svart, veldig veldig lite rust:D. så burde vel være ett greit utgangspunkt for noen som kanskje har lyst å bygge seg en bane bil. eller kanskje jeg gjør det selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke bare å gå inn på f.eks gsbildeler.no å skrive ned alle dele nr. på 318(?) og så på 325 for så å sammenligne på hva som er likt og ikke.. da har du jo det svart på hvit på hva som er en 325 og da er det jo bare å spøre om et bmw verksted kan se over bilen din og skrive på en lapp at den er lik en 320 eller 325 alt etter som hvordan du vill ha det...

Detter har jeg forhørt meg om på bmw verkstedet her i område, og de er åpne for å gjennomføre noe slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, de har sluttet å endre akselvekten i vognkort, så du kan ikke få i tyngre motor (eller ikke veldig mye tyngre iallefall), og vis du skal så må du isåfall ribbe hele motorrom for ting du ikke trenger for å få ned vekten igjen. Har tenkt mye på dette her selv, da jeg har 318 selv og har lyst på mere effekt. Men har funnet ut at turbo er mye lettere å få godkjent enn 4er til 6er ombygging ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...