Gå til innhold

MY car!


 Share

Anbefalte innlegg

Mener du dekkene va for dyre? :P

Uten tvil. Hvilken profil er det? Fant goodyear dekk på internett i 265/35-19 for 2200kr stk, det blir litt rimeligere..

Pirelli P-zero til under 2400 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet ikke hva dekk det er, men syns også det var dyrt. Men han sa det, og Dekk 1 er veldig seriøse.

Men en ting, finnes det noe som jeg kan tegne inni mønstrene på siden av dekket. Sånn at jeg får hvit skrift på dekket?

Sånn som denne mustangen har 49664d1218603141-black-lettering-tires-vs-white-raised-lettering-tires-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke finne på og bruke dekkpenn! Eller generelt ha hvit skrift.. Du kommer til og ødelegge hele looken på bilen din! Kommer til og bli Harry! Sånt hører hjemme på Amrikanere eller 240`r.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke planer om og skifte, men lurer på prisen på felgene. Jeg var på Dekk 1 og spurte hvor mye dekkene mine kostet, bare bakdekkene kostet 8-9000,- sa han.

Stive priser der i så fall. Du får de beste merkene til ca. 2500,- per stykk i dimensjonen du har bak. Billigste dekkene i samme dim får du for rundt en tusenlapp (f.eks. Nankang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke finne på og bruke dekkpenn! Eller generelt ha hvit skrift.. Du kommer til og ødelegge hele looken på bilen din! Kommer til og bli Harry! Sånt hører hjemme på Amrikanere eller 240`r.. ;)

Helt enig her!!

Ikke begynn med noe dekkskriftgreier på denne bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med knallpen bil!

Trenger egentlig bare noen M3-speil (ikke M5!) så er du i mål :wink:

Er også mye gromt i karbon til disse, både originalt og uoriginalt hvis du har finansene i orden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med knallpen bil!

Trenger egentlig bare noen M3-speil (ikke M5!) så er du i mål :wink:

Er også mye gromt i karbon til disse, både originalt og uoriginalt hvis du har finansene i orden :wink:

M3-speil?? fra vilken modell? og passer rett på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...