Gå til innhold

Trenger hjelp! Låst panser!


Magnus91r
 Share

Anbefalte innlegg

Panseret på min Bmw E39 97 mod har gått i lås. jeg vet ikke hvordan jeg skal få det opp:S

Det er ikke noe gale med den siste låsen, det er rett og slett noe ved hoved låsen :?

Som dere sikkert vet lager lager panseret en form for åpning lyd når man trekker opp panseråpnern inne fra pedalrommet rommet. når jeg drar i denne skjer det ingenting, den er bare konstant lett å dra opp, man kommer ikke over noen form for rykk.

Trenger hjelp!

Takker for alle forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer, skrudde av panseråpnern, kan se vieren litt lengre inni, er røke akkurat foran festet. kan egentlig se ut som en har sklidd ut i fra klemmen. i og med at det hang igjen 2 strenger på klemmen. så tenker jeg skal klare å feste den på igjen om ikke vaieren ganske slitt i enden. Kan dette høres ut som en Ide? eller?

Tar i mot alle forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å bestille ny wire så fisker du enten ut nyrene eller legger deg under og stikker opp hånden og løser ut panserholderene manuellt.. ikke vits og spare 50 lappen på å fikse opp igjen waieren.. Tenk om du får en lekkasje eller liten brann i motor rom og røsker i spaken og drar av waieren igjen... da går det fort gærnt.. ;) det vil vi vel ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var det jeg fant ut. fikk åpnet panseret i går, men måtte skru vekk plasten nede ved pedalene for å kunne komme til wiern. Så ikke ut som en spesielt krevende jobb å skifte den wiern, så tenkte jeg bare skulle kjøpe ny. De har det vel på GS kokstad, så får sikkert kjøpt det der. Eller hvilke andre steder kan jeg få kjøpt wier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...