Gå til innhold

bilder/film fra vålerbanen i dag? (10 april 2010)


 Share

Anbefalte innlegg

Du må ligge så sidelengs du bare vil.. du må gjerne ta 360'en bortover strekka for den del. Bare gjør det i egne heat ... eller aller helst; på egne treff.

Hvis du får tilsnakk og til og med blir bortvist så er det vel ingen tvil hvem som skjerpe seg litt..

ja helt enig det burde vært egne heat! egne treff er det jo....

Godt mulig jeg var idiot på banen der. men følte ikke at jeg var i veien! jeg slapp forbi de som ønsket det. Tror heller denne Endre Hånde hadde en dårlig dag. Han gjorde en stor feil men vil bare prøve å legge skylden på meg,... Flagg vaktene var enige med meg, han burde ikke kjørt forbi der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Problemet er at det er akkurat dette som skjer. Sidelengsgutta glemmer speilene og så koker det over for sporvalgsgutta og det blir noen stygge forbikjøringer. Jeg hadde noen i fjor hvor jeg bare satt og ventet på sortflagget..

Forøvrig er det mye av det samme som skjer når folk kjører 65 i 80-sona på veien. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har tatt selvkritikk på at jeg burde tatt en avkjølingsrunde, men var som sagt litt for lei av å ligge i sakte fart bak deg. Jeg er ikke ute etter å legge skylden på noen jeg, men syntes det passet med en komentar etter du kom med denne:

"Dere sporvalgsnisser kan ligge bak i røyken da vi andre med litt hk kjører fra dere i sladd haha "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det er akkurat dette som skjer. Sidelengsgutta glemmer speilene og så koker det over for sporvalgsgutta og det blir noen stygge forbikjøringer. Jeg hadde noen i fjor hvor jeg bare satt og ventet på sortflagget..

Forøvrig er det mye av det samme som skjer når folk kjører 65 i 80-sona på veien. :lol:

Syns dette blir for dumt. Bare rakke ned på de som kjører drifting. Drifting er jo 1000ganger mer publikum venlig en spor! Syns det burde vært mer prioritert på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det treff som har dette som prioritet men BMWCCN treffene har KJØRING og ikke publikum som fokus.

Jeg synes flinke driftere kan være morro å se på en liten stund jeg, men vil ikke kjøre sammen med de.

Powerdrift og Gatebil er eksempel på treff du sikkert trives godt og der ser du heller aldri meg.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke tillatt med drifting/sladding så er det ikke bare å gjøre det fordi det er mer show og mye artigere.

jeg liker fart og spenning. men kan jo ikke bare legge meg i 200 i 90 sona bare fordi jeg syns det er mye artigere da. blir jo akkuratt det samme her.

er det spor treff så er det spor treff og ikke drift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det er akkurat dette som skjer. Sidelengsgutta glemmer speilene og så koker det over for sporvalgsgutta og det blir noen stygge forbikjøringer. Jeg hadde noen i fjor hvor jeg bare satt og ventet på sortflagget..

Forøvrig er det mye av det samme som skjer når folk kjører 65 i 80-sona på veien. :lol:

Syns dette blir for dumt. Bare rakke ned på de som kjører drifting. Drifting er jo 1000ganger mer publikum venlig en spor! Syns det burde vært mer prioritert på treff.

Da bør du engasjere deg i de sammenhenger og klubber der du ønsker dette, eller dra på treff hvor det er lagt opp til drifting.

Er jo virkelig ingen her som rakker ned på drifting. De menneskene som ikke klarer å forholde seg til de reglene som er derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har tatt selvkritikk på at jeg burde tatt en avkjølingsrunde, men var som sagt litt for lei av å ligge i sakte fart bak deg. Jeg er ikke ute etter å legge skylden på noen jeg, men syntes det passet med en komentar etter du kom med denne:

"Dere sporvalgsnisser kan ligge bak i røyken da vi andre med litt hk kjører fra dere i sladd haha "

Jeg skal sladde fra deg neste treff jeg 8):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det er akkurat dette som skjer. Sidelengsgutta glemmer speilene og så koker det over for sporvalgsgutta og det blir noen stygge forbikjøringer. Jeg hadde noen i fjor hvor jeg bare satt og ventet på sortflagget..

Forøvrig er det mye av det samme som skjer når folk kjører 65 i 80-sona på veien. :lol:

Syns dette blir for dumt. Bare rakke ned på de som kjører drifting. Drifting er jo 1000ganger mer publikum venlig en spor! Syns det burde vært mer prioritert på treff.

Da bør du engasjere deg i de sammenhenger og klubber der du ønsker dette, eller dra på treff hvor det er lagt opp til drifting.

Er jo virkelig ingen her som rakker ned på drifting. De menneskene som ikke klarer å forholde seg til de reglene som er derimot...

ja jeg skal gjøre det :) Powerdrift på rudskogen til helgen! Håper på mye bmw på frikjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det er akkurat dette som skjer. Sidelengsgutta glemmer speilene og så koker det over for sporvalgsgutta og det blir noen stygge forbikjøringer. Jeg hadde noen i fjor hvor jeg bare satt og ventet på sortflagget..

Forøvrig er det mye av det samme som skjer når folk kjører 65 i 80-sona på veien. :lol:

Syns dette blir for dumt. Bare rakke ned på de som kjører drifting. Drifting er jo 1000ganger mer publikum venlig en spor! Syns det burde vært mer prioritert på treff.

Hva som er publikumsvennlig og ei har jo ingen betydning overhodet så lenge drifting ikke er lov i disse heatene. Jeg syns som sagt drifting er morsomt, men det betyr ikke at jeg syns det bør gjøres i idealsporheat av den grunn.

nok en tråd hvor de med liten motor klager på drifting, patetisk

Nå er det jo sånn at Endre sannsynligvis har raskere bil enn m5_klaus, med mindre det er noe overladning i sistnevntes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumt at det blir sånne diskusjoner mellom medlemmer her.

beklager m5_klaus men er nok du som burde fulgt med å vika der, var itte mye publikum på banen å MANGE kjørte idealspor å det var vel meninga med treffet, som folk har sagt her gatebil/powerdrift osv er fine treff.

selv har je vært på sommer gatebil en gang å blir vel itte noen fler, altfor stor fokus på fyll blårøyk å damer.

å kjøre rundetider og sånt er mer krevende enn å ligge sidelengs etter min mening, men ja drifting er en mer publikumsvennlig sport. har vel ittno med at motoreffekten på de som kjører ideal spor er forr liten, helt på tryne argument =P

har en som er hos oss ofte på skola, er forøvrig eier av gullrattet å jobber en del på vålerbana, vi er med han å bygger 7 racing bilen hans, han sier jo at det er VM i klovn. så er nok litt ampert mellom drifters og racere. men hvert sitt treff =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...