Gå til innhold

Den offisielle Fredric Aasbø tråden!


SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...
  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 9 months later...

Jeg kontaktet Canal Motor (dere som har canal digital/get? får den kanskje inn) ang formula d direkte sending. Han som jeg sendte mail med var ikke helt på nett, så jeg sendte han noe info ang stream og løp og at det var 2 nordmenn med. Han skulle skikke på saken og se på live løp som var nå i helga. Hadde vært alright om vi kunne kanskje se Fredric og Kenneth på tv´n uten å ha lægg/dårlig kvalitet som man har på stream :=)

Håper årets sesong blir spektakulær!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kontaktet Canal Motor (dere som har canal digital/get? får den kanskje inn) ang formula d direkte sending. Han som jeg sendte mail med var ikke helt på nett, så jeg sendte han noe info ang stream og løp og at det var 2 nordmenn med. Han skulle skikke på saken og se på live løp som var nå i helga. Hadde vært alright om vi kunne kanskje se Fredric og Kenneth på tv´n uten å ha lægg/dårlig kvalitet som man har på stream :=)

Håper årets sesong blir spektakulær!!!

Det hadde gjort seg! Streamen har mildt sagt varierende kvalitet. Lyd som forsvinner titt og ofte, bilde som fryser, og for ikke å snakke om laaaaaav bildeoppløsning. På toppen av alt så virker det som kameracrewet ikke alltid er på nett, har sett litt merkelig kameraføring innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, det er i bånd og grunn drifting da :P Kan ikke forvente kameracrew til f1 og wrc :P Her er det som i alle driftmiljø, noe rotete her og der :P Men den streamen, den er lei. Ser på 1920 slideshow der 1 bil = 1 firkant av par piksler, og den fryser på kontraene, evnt må bytte stream kanal. Jeg legger ut ihvertfall info om jeg hører noe fra Canal Motor ;) Hadde vært kjempe om de hadde mekka det tilbudet for oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

6 timer forskjell etter å ha googla her og der dvs:

Kl 22:00 Norsk tid begynner top 32 så er det bare å følge programmet!!!

4:00pm - 6:00pm - Main Competition: Round of 32 - Track

6:00pm - 7:30pm - "Half-Time" Break - Venue

7:30pm - 8:00pm - National Anthem / Opening Ceremonies - Track

8:00pm - 10:00pm - Main Competition: Round of 16 to Finals - Track

10:00pm - 10:30pm - Trophy Ceremony and Closing - Main Paddock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk bra kjøring ikveld!!! Runden med Saito og Aasbø var HEL værst!!! Må si Fredric gjorde synnsyk god jobb kontra 1200hk til Saito. Digg å se at det går forsatt på teknikk og ikke hk til helvete og kun show! Bra med andre plass, bare litt leit med inngangen på lead run :( Kjørte et lite hakk bedre når han kjørte mot Saito, eller er det kanskje bare meg... Anyway, detta var gromt kjøring uansett hvordan du ser på det. Ang Saito, så har han damn god peil på å ratte såppas mye med hk, og han lager godt show. Men tredje plass fighten var nesten litt uretferdig, da han hadde 2 stygge rettinger på samma sted hver gang. Her føler jeg neste han kunne pent stille seg på fjerde, da han med lilla nissan hadde litt mer cleanere og litt mer teknisk run...

My 2 cent. Angrer ihvertfall ikke at jeg satt oppe halve natta. Grom kjøring!!!

PS. Grattis med andre plass!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...