Gå til innhold

Min bil - E34. Nå til salgs!


Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Finfin bil du har der! Har sansen for E34 i blått, og spesielt med rondell-felger.. åå :D

Takk, takk :D Alltid morsomt med positive kommentarer :)

Angående senk ville jeg helst hatt 75/40 senk.. Men jeg kjenner de som eu-godkjenner bilen min da, så om jeg godkjenner den senket med 60/40mm og kapper ei halv runde foran, så får jeg fortsatt eu-godkjent den :)

Og da slipper jeg å bli dratt inn i teknisk hos biltilsynet fordi jeg ikke har godkjent senk ;)

Lurer på om bilen min egentlig vil kle bakrute-spoiler, og hva slags øyelokk jeg burde ha? Mest lyst på rette, men vet liksom ikke. Får prøve å photoshoppe noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær obs på at at antall mm senk varierer fra merke til merke. jeg hadde som sagt 60/30, mens en annen her på forumet hadde 50/40, og hans E34 var lavere fremme og høyere bak enn min.

skal se om jeg finner et bilde av min med 60/30 lowtec.

Edit:

Her har du et bilde som viser høyden ganske bra.

8x9ntla02r9jzehcegmz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, hatt E34 før jeg og, og det er den beste typen bil jeg har hatt.

Pen høyde på bilen der Hafsmo! Men jeg har fortsatt lyst på 75/40 senk. Liker at det er ganske lavt, men fortsatt at stuket er der.

Hvis noen har chip som passer bilen min, så skrik ut! Evt en M50B25 motor med eller uten Vanos. Mer er mye som skal kostes på før evt motorbytte ;) Men det kommer nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg enig med deg ang. høyde og stuk. derfor jeg solgte senkefjørene og gikk for coilovers. Er noe cm lavere nå. ;)

men du må prøve å finne et bilde av bil med det 75/40 settet før du handler ihvertfall. ellers kan det være at du ender opp med f.eks samme høyde som min med 60/30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg enig med deg ang. høyde og stuk. derfor jeg solgte senkefjørene og gikk for coilovers. Er noe cm lavere nå. ;)

men du må prøve å finne et bilde av bil med det 75/40 settet før du handler ihvertfall. ellers kan det være at du ender opp med f.eks samme høyde som min med 60/30.

Skal passe på så jeg får riktig ;) Vet det varierer fra sett til sett, og fra bil til bil.

Men som jeg nevnte tidligere, om jeg vil ha den litt lavere enn den blir, så kan jeg heller kappe senkesettet ørlittegrann etter det er godkjent i vognkortet.

De som eu-godkjenner bilen min godkjenner den uansett, men det er så jeg skal slippe å bli dratt inn i teknisk pga ulovlig senk, at jeg vil ha et senkesett i stedet for de kappede fjærene jeg har nå.

Så slik sett kunne jeg nesten bare lånt et senkesett, og godkjent den med det, for så og sette på de kappede fjærene jeg har nå igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig spesielt. Sto på bilen når jeg kjøpte den. Eibach leverer visstnok ikke annen senk til min bil.

Ikke lett å få riktig stuk på disse bilene. Frem med vinkelslipern, hehe...

Senkesett av Black and Decker: Fult justerbart i én retning :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Se der ja : ) Volvoleppa foran og greier? :P Gamle bilen til Anders det her vel. Han du bytta mot :)

Baklyktene som står på bilen din er faktisk de gamle mine. Hehe. Vi bytta, da han hadde originale og det ville jeg ha. Så lekte jeg meg litt med de, og gjorde det oransje om til rødt, så det ble helrøde baklykter. Nå har jeg de med hvit blink.

Nydelig med Rondeller på E34 vet jeg! :) Fikk tak i noen sjæl til min. Slenger ut et bilde her med senken på bilen. Usikker på hva det er på den faktisk.. Men den må NED foran. Ska få gjort det en av de nærmeste dagene..

wv81wpgw6v73g81hvo2d.jpg

Smaken av kantfelger. 10" bak er ELSK.

mmrlcz08gtt1br96qvob.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...