Gå til innhold

Min bil - E34. Nå til salgs!


Anbefalte innlegg

Volvo-leppe? :P Aner ikke hva slags leppe det er jeg.

Gamle bilen til Olsen dette ja ;) Nydelig E34 du har da!

Senken var jo perfekt bak, men skulle vært litt mer ned foran ja! Ellers helt rå bil ;)

Skulle hatt 10" felger bak jeg og.. Er bare 17" det jeg har nå, skulle hatt 18".

Hva må jeg regne med å måtte gi for slike du har, i 18"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ahh, veit bare at man kan ta leppa fra en Volvo 940 og montere den på originalfangerene til E34 serru :P Hehe. Må bare tilpasses bittelitt.

Ja, senken er grei bak på min nå, men foran trenger den mer.

Disse felgene fikk jeg for 7500,- , som jeg ser på som ganske så rimelig for å være i grei stand.

Hva de egentlig ligger på i pris aner jeg ikke egentlig : (

Takk ska du ha forresten :) Blir lakkering av den om ikke så lenge, så den ska bli rålekker etterhvert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, hehe. Aner ikke om dette er noen 940-leppe, men tviler, da den ikke ser ut til å være modifisert/tilpasset. Ulakkert og "som ny". Hvertfall inntil den fikk seg et par runder i byen i dag, påmontert bil... Hehe ;)

Høres bra ut :D

EDIT: Googlet litt nå, av ren nysgjerrighet, og frontleppa mi ER faktisk fra Volvo 940 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig den er kappet litt der, når du sier det ;) Hehe.

Ja, gjorde kjempeforskjell! Spesielt på bilen min, da det nå er 3cm bakkeklaring under frontfangeren, i motsetning til ca 10cm som det var før leppa kom på :P Men leppa sitter der fortsatt og ser like fin ut, takket være VELDIG fleksibel plast :)

Mangler bare å lakke og montere vingen nå, også må jeg få tak i noen billige kanalskjørt (M5 look).

Noen som vet om noe "triks" for å få til ei slags leppe på bakfangeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨jasså julian :D lenge siden sist ;) hehe.. nydelig gamle gulle mitt begynner å bli ;) har foresten solgt gamle bilen din fikk 23 uten bak å front lykter .å 100 diffen.

Er her du og, ja! :D Hehe. Begynner å komme seg, nærmer seg vel skinn-interiør og en full lakkrens/polering osv, bli kvitt alt av riper osv :)

Nye lister og litt diverse kommer også.

Også skriker motorrommet etter en grundig vask og rens ;)

Fiksa et bensinrør i dag også, som var gjennomrustet.

Også ble det røde pærer inni hele bilen, pluss at skjermen på cd-spilleren er stilt inn på rødt lys som blinker i takt med musikken :P

Litt harry kan være gøy, selv i en bimmer :)

Ikke dårlig det, håpe den blir tatt vare på da! :)

Hva durer du rundt i nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D Håper jeg får tak i et skikkelig kamera så jeg får tatt noen flere og bedre bilder i nærmeste fremtid.

Men bilen skal heves litt bak før det blir flere bilder :P

Noen som vet hvor mye det er trykt å lade ved et evt turbo-bygg på denne motoren?

Motoren skal holdes original, siden dette er bruksbilen og jeg ikke kan være uten bil mer enn

ei helg. Rundt 200-230hk hadde vært fint.

Skal etterhvert bygge om en M20B23 motor jeg har igjen fra E30'n jeg hadde også, men den blir det egen tråd om. Det kommer når økonomien er tilbake på sin plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...