Gå til innhold

Nyinnkjøpt 2001 mod 730d


Anbefalte innlegg

Se der ja Roar :) Endelig første innlegget på forumet etter å ha hatt profil her i et par år :wink:

Må få fiksa bilen jeg også nå sånn at vi kan lage en lang 7`er-kolonne til Molde 1. mai :) Må vel få rensa og polert bilene litt først også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting tar tid Eivind :) Må vel polere å shine litt så vi har presentable biler å komme med:)

Er jo ikke så mye igjen før bilen din er klar igjen heller:)

Takk Tore:) Veldig fornøyd så langt. Litt småpjusk å rette opp i, men det skal gå godt. BMW kompetansen i nærområde er jo ganske så omfattende:) Så det blir bare koslig å holde på med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja Roar :) Endelig første innlegget på forumet etter å ha hatt profil her i et par år :wink:

Må få fiksa bilen jeg også nå sånn at vi kan lage en lang 7`er-kolonne til Molde 1. mai :) Må vel få rensa og polert bilene litt først også.

Henger meg på kolonna jeg også når dere er kommet over Halsafjorden :D:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Må nevne att bilen ser svart ut på bilde, men den er i virkeligheten blå. Orientblå for å være nøye på det :) Trodde bilen var svart da jeg dro for å hente den. Ble litt skuffet da jeg oppdaget den var svart, men i ettertid er jeg veldig fornøyd med fargen på bilen.

Mye utstyr er det ja. Alt bortsett fra fax og massasje tror jeg. Skulle hatt seter med justerbar korsryggstøtte, men man kan jo ikke få allt heller :D

Hadde mulighet for å kjøpe nyere 7'er, men persolig synes jeg att E38 karroseriet er finere så da var valget enkelt. Det att denne ikke har rullet mer enn 130 000 kilometer per dags dato var også en grunn til att jeg kjøpte denne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...