Gå til innhold

e21 323 turbo prosjekt flere bilder på side 2


bmwm535i
 Share

Anbefalte innlegg

hey, kjappt spørsmål, er skjermene bak på denna bredda? lurer på om den ikke har en liten tur innom mitt eie i 1999-2000 denna her.. var skikkelig jallabredding av skjermene og mener jeg å huske.. -.- er det den var det en 320 gasser med 323 blokk mener jeg å huske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

har da bestemt meg for å få på m3 bredding og glassfiber panser da det gamle stål panseret ikke er noe å spare på.. men det kommer ikke på før sommeren. må jo bli fredig med rust fjerning, noe som tar litt tid.

noen som har forslag til en kul farge, som ikke er glorete ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

ja ja hadde ett lite uhell i går . . . hadde ikke demont sikkerhetsselene i bilen, nå slipper jeg hehe tok fyr når jeg byttet kanal jo ;) bilen er litt hvit invendig, men det er bedre enn at hele skulle brenne opp.

har fått lakka mottorommet og sveiset en del rust i det siste , så går da frem over. fått ny motor en m20b26 turbo.

wdjagrxnqzni9fkmghcd.jpg

bmazcifzr0y1yhfoi3g2.jpg

igif7achpei6vt9m5vhr.jpg

o6s2sik3td2hctw9cy6i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

her blir det ikke gjort stort, da jeg ikke har tid til det lengre pga jobb :( bilen selges . . . hvis noen vil overta. motor mangler, men kan følge med en usedvanlig sprek m20b20 18" er brukt ett annet sted. for mere info ring 97635323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...