Gå til innhold

Hvordan får jeg tak i bimmers.no klistremerker?


tmte34
 Share

Anbefalte innlegg

Har dessverre veldig mange uleste PMer om alt mulig fra langt bakover i tid. Det er ikke alt jeg får sett på om dagen. Webshopen er ikke oppe enda, så du må vente til den er på plass igjen før det lar seg gjøre å handle klistremerker.

Har passe dårlig samvittighet for noen gamle ordrer også, for de det gjelder, men jobber med å få en annen person til å ta over ansvaret for hele webshopen, og håper det kommer på plass i løpet av ikke altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, apropo dette med gamle ordre.. En kamerat av meg bestilte og betalte vel for et par klistre merker i slutten av 08, fortsatt ingenting! Men, no hard feelings her, sist jeg spurte han sa han at han bare var fornøyd, fordi pengene gikk jo tross alt til Norges beste BMW forum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutten av 08 var drøyt.. ;) Godt han er fornøyd med det, men det er ikke meningen det skal være slik. Alt så langt bakover i tid skal være i orden. Men det skal sies at jeg har fått noen pakker i retur av Posten opp gjennom tidene. Uavhentet, feil adresser osv. Har forsøkt å ta kontakt om slike pakker, men sjelden fått noe napp. Med skiltholdere koster det også 80,-+ bare i frakt, så jeg gidder ikke prøve å sende på ny når folk har gitt feil adresse eller ikke henter. Da er det rent tap her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutten av 08 var drøyt.. ;) Godt han er fornøyd med det, men det er ikke meningen det skal være slik. Alt så langt bakover i tid skal være i orden. Men det skal sies at jeg har fått noen pakker i retur av Posten opp gjennom tidene. Uavhentet, feil adresser osv. Har forsøkt å ta kontakt om slike pakker, men sjelden fått noe napp. Med skiltholdere koster det også 80,-+ bare i frakt, så jeg gidder ikke prøve å sende på ny når folk har gitt feil adresse eller ikke henter. Da er det rent tap her.

Mener at det var da.. :P

Hva er prisen på et sett med vindu klistremerker nå egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle som er medlem her, og aktive burde kjøpe klistremerker bare for å støtte bimmers.no! De pengene går hvertfall til en meeget god sak, og det skal sies at Gunnar gjør en dritbra jobb her! Takk for det:)

Om man vil støtte driften så har vi jo en donasjons funksjon her på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...