Gå til innhold

DIY Fjerning av bikkje hår fra bagasjerommet


Tiller
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut en tråd om tipps til å fjerne bikkje hår fra bagasjerommet.

Tidligere eier av min bil hadde tydelighvis en hvit hund og det lå igjen ca halvparten av den bikkja i bakasjerommet på bilen. Prøve littforskjellige metoder for å fjerne det før jeg fikk det ordentlig til.

Brukte en slik type kost og støvsuger:

pethairbrush.jpg

Her er noen bilder fra bagasjen.

FØR:

img0305ld.jpg

ETTER:

img0306w.jpg

Gikk også over et par ganger med tekstilrens for å på en fin finnish på det hele.

textile.jpg

Vill bare presissere at den gummibørsten til ca.60-70kr var ALFA OMEGA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer i utlandet så fikk kjøpt den her. Men det skulle kunne gå ann å få tak i den hjemme og. Tipper bilxtra, mekonomen eller biltema har noe sånt.

Om ikke kan jeg (så lenge jeg ikke har noen utlegg på det) kjøpe og sende det hjem om det skulle være av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer i utlandet så fikk kjøpt den her. Men det skulle kunne gå ann å få tak i den hjemme og. Tipper bilxtra, mekonomen eller biltema har noe sånt.

Om ikke kan jeg (så lenge jeg ikke har noen utlegg på det) kjøpe og sende det hjem om det skulle være av interesse.

Pris?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg prøvde det først på min bil, så prøvde jeg sånn rød klesbørste. Men det funket ikke i det hele tatt. Hårene hadde satt seg ordentlig og det var en del. Men den børsten jeg har lakt ut fungerte helt supert.

Litt rar gummikonsistens, merklig sak, men det funker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...