Gå til innhold

gatebil filmen 2009 :)


mrmpower
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke sett den nye, men har gatebilfilmene 2005-2008. 2007 0g 2008 er generelt dårlige. Vare jo bare 1,5time og bare musikk og animasjon og tull hele tiden. Sjønner ikke helt hvorfor den xc90 skal komme anhvert minutt hele tiden i 2008 for å dra ut tiden ! ;(

Nei den beste filmen er 2005. Den varer i over 3timer med bare bilkøring og babes. Egne kapitler for breisladd og gatebil extreme osv :)

+1.

2005 og 2006 var MEEGET gode filmer.

2007 var verste noensinne, og fikk jo totalt slakt. 2008 var 10 skritt i riktig retning igjen, ennå det var mye å utsette. Jeg håper den nye filmen ikke blir 5 skritt tilbake igjen..

Takk og lov fikk jeg sett 2007 filmen før jeg kjøpte den, så jeg sparte de kronene.

2005 filmen er min personlige favoritt. Moro, fin musikkblanding og perfekt balanse bilkjøring / camp.

Det jeg derimot ikke liker er at det ofte slippes ut Gatebilfilm i etterkant som er mer dedikert til kjøringen. For meg høres det ut som det handler om å loppe folk for mest mulig penger, noe jeg og mange med meg har reagert på.

Det skjer iallefall mye rart med Gatebil om dagen. Inget nevnt inget glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så meg selv flere ganger jeg :) bla annet så er jeg med og dytter yngve sin m3 nede ved ekstrem slippet.. og ja jeg vet jeg gikk i genser men var så sykt solbrent :\

står også i bakrunnen når han med subaruen som kokte ble intervjuet.. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filmen er faktisk delt opp i sladd, extrem, drag, runde osv :) ikje slikk donk donk musikk heller, men må si, savnet glenn da :P og for de vanli "folk" kjøringa, eneste jeg så var jo VOLVOER jo!! en bmw i ny å ne, men MANGE volvoer!!

men artigste var at jeg ble me på campen delen :P:lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Forsto som den skulle komme rundt slutten av april, så den burde egentlig være her snart. Får håpe den plukket opp den gode tråden fra 2008 og 2009 filmen, og gjør den enda mer hardcore bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...