Gå til innhold

Første BMW 850 / 840 treff i Norge


huldra66
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei

Jeg var på treff i Haugesund 11/4 hvor det var mange fine BMW'er.Her er et bilde av bilen min som noen tok.Synes det er meget bra.

Ellers var det også en Alpina 5.0 til stede.Gleder meg til å reise til Sverige neste helg.Håper at været blir bra.

g9xm3228odlw2mj0s8r2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere får dra innom tvboden på svinesund. står en orang 8er der inne. står alpina merker på den. og de sier det er alpina. men det er ikke lov å røre bilen. og man får ikke se under panseret. har også sett på nett et sted at det ikke er en ekte alpina. men uansett er det en meget fin bil. verdt å se om man liker 8er :D

fant bilde av motor på nett. står ikke alpina på den. trodde det skulle gjøre det. gjør hvertfal det på E38 V12 motoren fra alpina.

men skal man likevel til sverige er det kanskje verdt turen innom. men man kan jo være uheldig og komme en dag de har en Z3 der istede da :S

pbpgcq2cfsybzy30du84.jpg

lfavzm0o1hya3mtjtqrb.jpg

ztvq2flk05t3en2hnz8w.jpg

6b3wi7f2alets2hey9j5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ingen ekte Alpina dette her.

Den har CSI front og bakspolier , Motoren Mangler Alpina Dekselet , Rattet er ikke likt noe jeg har sett før i en 850.

Spedometer har heller ikke blå bakgrunn.

Tror nok bare den er "badge" tunet til Alpina.

Men viss noen lurer seg og kikker på Chassisnummeret rett under viskeren på passasjersiden så skal vi fort finne ut av det ;-)

Her er bilder motor/interiør av to ekte 850 5,0 Alpina ( begge Norske )

tplnnceat3tn5zqz8k3k.jpg

lg55mztace09rj70icwa.jpg

e25om8j8kv55cvhbqriu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...