Gå til innhold

selges. går for 59000,-!!!!!!! ved rask handel 525/m5


m5_klaus
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Langt under selvkost!! Billig leketøy.

Bilen er eu ok, årsavg. bet, bra teknisk stand. Nylig satt i en meget bra m5 3,6 motor med m5 gir og drivverk, komplett m5 bakstilling med poly.foringer, ny 6 puck sinter med 765 sachs trykkplate skal tåle 800nm. halvt år gammelt spax justerbare dempere med senke fjører, tårnstag, solfim på alle ruter, 12stk 17 felger, m5 ratt, ny olje på motor, gir, diff.

Litt rust i kanaler og bulk på bakskjerm, fargeforskjell på dører og skjerm, ikke godkjent med motor, ellers grei bil.

Ønsker å muligens selge bilen da jeg vurderer å kjøpe ren driftingbil... så ønsker da å se hva jeg kan få for den.

Ring gjerne på 936 81 798

bilen går BRA!!

gtuzi8k3mwwtrdtlkazm.jpg

mgly9uisourmgc55yeld.jpg

6rpo6enxruq4wxir2app.jpg

w90ohkxfk80bj7jh7jj6.jpg

prw9gmvwgecdjiqwc6gw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var denne på powerdrift licence day?

Så en grå e34 som røykla imponerende mye i langsvingen, og som jeg tror ble kjørt i 2 gir der. Minnet veldig om denne. Hvis det var denne, fungerte den bra, vil jeg si.

var nok denne du så ja, takk for det :wink: ! Var 3 gir i langsvingen :D Bestemt meg for å ikke selge bilen. Fungerer så bra nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var denne på powerdrift licence day?

Så en grå e34 som røykla imponerende mye i langsvingen, og som jeg tror ble kjørt i 2 gir der. Minnet veldig om denne. Hvis det var denne, fungerte den bra, vil jeg si.

var nok denne du så ja, takk for det :wink: ! Var 3 gir i langsvingen :D Bestemt meg for å ikke selge bilen. Fungerer så bra nå :D

3 gir, det var ikke verst med org. 3,6 i et så stort karroseri!! Det forklarer all røyken ja! Var jævla tøft.

Har selv kjørt m5 3,6 på rudskogen for 3 år siden, men den måtte jeg pine på turtallsperra i 2 gir gjennom hele langsvingen gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var denne på powerdrift licence day?

Så en grå e34 som røykla imponerende mye i langsvingen, og som jeg tror ble kjørt i 2 gir der. Minnet veldig om denne. Hvis det var denne, fungerte den bra, vil jeg si.

var nok denne du så ja, takk for det :wink: ! Var 3 gir i langsvingen :D Bestemt meg for å ikke selge bilen. Fungerer så bra nå :D

3 gir, det var ikke verst med org. 3,6 i et så stort karroseri!! Det forklarer all røyken ja! Var jævla tøft.

Har selv kjørt m5 3,6 på rudskogen for 3 år siden, men den måtte jeg pine på turtallsperra i 2 gir gjennom hele langsvingen gitt :)

ja hehe... han orker nok enda mer nå, bilen er lettet enda 100kg++ så blir spennende å se neste treff.. :D Motoren er meget sprek til å være org ja! Leken som bare faen til å være så stor ja, e34 er go bil å sladde med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...