Gå til innhold

Aske fra Vulkanen på Island, farlig for lakken?


HC
 Share

Anbefalte innlegg

Innsendt av lampeparafin, 16.04.2010 15:56:56

Først spyl over bilen, deretter ta LAMPEPARAFIN og smør det utover bilen, deretter spyl igjen, og etter det tar du og såper inn bilen med zalovann, før du skyller av igjen, etter det tar du vindusviskeren/pusseskinn og tørker av bilen......har aldri polert bilen min siden jeg kjøpte den ny i 2003, ser fortsatt du som lakken er splitter ny og urørt

Ja dette hørtes jo bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det er klart.. Et fettlag for å beskytte lakken på bilen er jo iiiiingenn viiiits.... Neiiiiidaaaaa... Vask den med parafin og zalo fettfjerner eterpå¨..

Kjør bilen til ett poleringsverkstd og be de rense, polere, lakkforsegle og vokse halve bilen.. Dersom du ikke kan se eller kjenne forskjellen, skal jeg betale andre halvparten.. Deal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører inn bilen min i garagen jeg da:D Den er så stygg i lakken så det spiller vel ikke noen rolle, men da har jeg gjort det hvertfall:) Kommer noen mørke skyer innover birkeland her nå (sørlandet) De ser egentlig helt vanlige ut, men jeg har aldri sett en askesky før, så hvem vet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler litt selv at jeg har gått glipp av denne akseskyen :P Har ikke kjent svovellukt engang.

+1. Jeg føler det er veldig overdrevet av mediahorene. De er jo mer ut etter å lage historier, enn å fortelle fakta.

Det er i hvertfall endel støv og sand som ligger på veiene etter vinteren, asfaltstøv etter piggdekkbruk osv. Ikke gidd å bry dere om vulkanaske før det blir betydelige menger! Her jeg er har jeg ikke sett noen ting.

gcjukx1ij82sie2rwfek.png Eksempel på mye aske og støv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler litt selv at jeg har gått glipp av denne akseskyen :P Har ikke kjent svovellukt engang.

Det lukta litt rart i Oslo på torsdagskvelden. Tenkte ikke over det, men kjørte 20 min. unna og det var samme lukten. På fredag møtte jeg tre andre som også hadde lukta svovelen. Men joda 1 million skulle jo dø av svineinfluensa men så jo hvor overdrevet det var. Det er litt LOL hvordan journalistene tar HELT av hver gang det kommer en sak. Hvis det kommer noe jævlig alvorlig vil jeg sikkert bare sitte der og slappe av - de roper jo ulv ulv hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...