Gå til innhold

Løst sidespeil E39


largo77
 Share

Anbefalte innlegg

Sannelig mye rart som feiler denne bilen. Nå har jeg fått jekket opp hekken igjen, veivhusventilasjonen er byttet og div deler er innkjøpt til ting som ikke haster. Men når jeg kjører i 60 km/t eller mer begynner speilglasset på venstre sidespeil å vibrere. Det er helt klart løst. Er dette festet med klips, hva er det som evt har skjedd og trenger jeg noen deler til dette? Jeg registrerer også at selve speilhuset ikke naturlig stopper der det skal - skal jeg dytte det ut til det stopper av seg selv vandrer det mye lenger. Jeg har også en liten kvadratisk knapp til venstre for speilvelgeren på justeringspanelet, men når jeg trykker på denne hender intet. Er den for innfold eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har akkurat samme problem som deg, til og med på venstre side på min E39 :)

Kun selve speilglasset som vibrerer, og er "slarkete". Jeg har auto dim på utvendige speil.

Er det denne låsemekanismen som har "låst seg opp" da?

Hva kan man gjøre for å fikse det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå åpnet opp, og det var ikke låsen som var åpen. En hvit plastbit skal gå diagonalt på sokkelen speilet er festet i, og denne har brukket halvveis av. Får jeg tak i denne delen noe sted, jeg finner ikke noe deleregister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...