Gå til innhold

DanielMK's e60 530d - SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Flott bil! :-) Fantastisk komfort i disse.

Men de 290hk er nok noe optimistisk ;)

ESS er de råeste, og de henter ut 275 av den motoren.

Eg er ikkje sikker, har ikkje målt. Men når bilen blei chippet før helga av http://www.rstuning.no/ , skulle den være god for 290hk sa han som gjorde jobben.

Den går iallefall godt nok 8) ..men hadde vore kjekt å fått den på rulle og sjekket !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil. har samme farge på min, og mfanger gjør susen

du har på en måte tempmåler. legg merke til strekene som kommer opp ved slutten av turtallet når du starter bilen. disse synker etterhvert som bilen blir varm.

Må jo komme oppe varselsignal vist den begynner å koke f.eks.

Ahaa! Tusen takk :) har ikkje lagt merke til dei strekene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å montere dumpventil på desse bilene, for å få ein finere turbolyd når automatkassa girer? Vil ikkje ha ein fæla ule-lyd som høyres mange kilometer slik som mange "sportsbiler" har montert :lol: ...men litt lyd? Høyrer ein liten "ule-lyd" om ein har ruta nede, men kun fører som høyrer den.

(sorry for mange teite spørsmål, er ikkje så dreven teknisk..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Ellingsen :) Dieselpower, hehe!

Takk Reef! 19" felger er bestilt. Senkesett driver eg å vurderer, men vil ikkje ha den for låg, og heller ikkje for høg, så er veldig usikker på kor mange mm eg skal bestille :o (vil kunne køyre normalt over fartsdumper osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 60/40 på den forrige E36en min, og den var fortsatt komfortabel over fartshumper. Den lå vel ca 12cm over bakken foran med M-tech front på.

Men her vil jo størrelse på felger og dekk også spille inn, samt originalhøyde.

Ser du spør etter turbolyd. Har hørt at mange er fornøyd etter å ha fått montert et K&N luftfilterkit. Skal visst få en slags ulelyd fra motorrommet da.

Ellers har du jo de som demonterer katalysator og, men jeg tror ikke jeg ville gjort det på en E60 for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...