Gå til innhold

DanielMK's e60 530d - SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Senkesett, 45/35 bestilt :) (tørr ikkje senke meir, då eg vil kunne køyre bilen om vinteren også, og vil ikkje ha snøplog! :P )

Men den høgden må da bli bra?!

Driver å leiter etter stusser til å sveise på eksospotta på bilen. Den som er på nå peker nedover (original potte) og ser ikkje veldig fint ut... Noen som veit kor eg kan bestille og kva som kjem til å passe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempe pen bil det der ja.:) Men helt ærlig synes jeg felgene ble for små, men blir kanskje bedre med senk? Det er kanskje også litt kjørecomfort-tanker inn i bildet her??

Kommet til å gått for M-pakke alle fall. 2 eller 4 utblås er egentlig en smakssak, å begge deler er egentlig pent. 4 utblås ser kanskje hakket "vassere" ut. Har også kommet til å lagt på svak toning rundt hele bilen ( ikke frontrute) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19" felger, valgte å ikkje gå for 20" pga køyrekomfort ja. Vil ikkje "ødlegge" bilen ;)

Senkesett er på veg i posten :) så kjem til å se mykje bedre ut då !

(har også dotz mugello felger i tankene, også 19" )

Treverket inni bilen ser litt "gammelmanns" ut ja, men det skifter eg ikkje med det første..

Felgene som er på bilen her er forøvrig til salgs :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min har E61 med 8,5 - 10x20, noe som egentlig ikke er noe problem. Bor selv på

nord-vestlandet, på en øde øy der veistandard er ett fremmedord, med tælehiv ( stor humper som kommer av frost som har sprengt opp veibanen), sprukket asfalt og sporete veier..

Tja, vil tippe toning på en sånn bilstørrelse ligger på rundt 5-7000 kanskje? kommer vel litt an på hvem å hvor kanskje. Å gjøre det selv er jo også ei mulighet om du er god på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tælehiv er det verste som finst.. Ja, hadde vel gått med 20" men ... Synes 19" er akkurat passe, og blir gromt når senkesettet er montert ;)

Er ikkje god på toning av ruter nei. aldri prøvd det for å vere presis, hehe.. Ja prisen ligger vel sånn omtrent der ja !

Det blir uansett m-tech eller m5 front og bakfanger + potte før toning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(trur eg lar dei som KAN sote vinduer gjere det før meg)

Men mtech med 2x utblås, eller m5 med 4x utblås ? .... Hmm 8-[

Gsbildeler har jo m5 sett (front, sideskjørt og bakskjørt) og egen potte med 4x utblås som skal passe som hand i hanske .. :)

Trenger innspel / anbefalinger og bilder !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer d.. Går en 530d her ute som har den 2x2 potta.. veeldig bra å se til.. eneste er at rørene på høyre siden av bilen ikke har lyd-demper, så du ser bare rørene, mens på venstreside har du lyd-demper.. Men det ser absolutt bra ut ;) har ikke bilder av den nå, men skal se om jeg ikke treffer han i helga så skal du få se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...