Gå til innhold

Trøbbel med felger (ikke mine)


Sokki88
 Share

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at det tidligere dekkhotellet som dama brukte har misshandlet felgene og latt de ble rust på de..Hu har alltid vasket de og gjort de grundige rene. Alufelger med stål/Chrom kant. Men nå har det kommet rustflekker. Sånne små korn men det er i så tette felt at jeg ikke vet hva jeg burde gjøre...Har prøvd felgrens osv,men noen som har noen gode ideer i hvordan å fikse det?? Er liksom den felgkanten og ikke selve felgen....Hater at det er sånn,folk som ikke klarer å gjøre en orntlig jobb...Dekkhotellet jeg bruker vasker og rengjør både ved av og påsetting de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved og bare slenge dem rett ned i betongen med felgkanten først,og ikke baksiden av dekket ned :shock: Det gjør han med flere alu felger tilandre kunder...Ho har brukt Meguiars felgrens trur jeg når hu har vasket dem. Så da må det være dekkhotellet som har brukt et eller annet lugubert :S Men trur du autosol vil fungere? Evt hva burde jeg bruke? en børste eller klut til den?

Det er en sessong gamle felger fra ATP..... så det synes jeg er merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er polert stålkant,så autosol burde fikse biffen.... Som det går utifra på bildene er det snakk om små rustflekker,men kan bli større vis ikke noe gjøres,så jeg må bare kjøpe autosol. Skrubb eller noe lignende også kansje?

Her er iaffal bildene:

iwsu836wcdfts9bducg8.jpg

7ib0rtwbt4hytp2w2ewl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...