KKise Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Ser de har både i stål og alu på koed, hva er best ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 hvilke som er best er vel vanskelig å si, men de i alu er mye lettere iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 De dyreste er nok best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 stål tåler mest, men alu er lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 e39 har jo alu, så det er vel likegreit skal man tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 det er egentlig like greit med alu selv om noen påpeker at det tåler mindre. dette fordi om du skulle være uheldig å være borti noe, er det bedre at det går en bærearm enn en travers.. også veier det jo mindre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Ja prisen er jo ca den samme så daså, så da går jeg vel for alu, slipper rust også Jeg har nemlig det problemet at når jeg svinger så knirker det noe ut av det grønne på venstre side forran, men ikke når bilen er jekka opp. Nye gassdempere og øvre bærearmer i høst, tårnlageret er bra, fjæra er hel, styrestaget kjennes bra ut, så en kompis foreslo mansjetten på nedre bærekula som har ryki og det har rusta i den. Hva tror folk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 defekt mansjett+rust er nok = defekt kule.. men burde ikke være veldig vanskelig å sjekke ordentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Mener E34 fikk aluminiumsdeler rundt 90-91? Før den tid var det vel stål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Og da knirker det noe ut av grønne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 kan gjøre det.. har opplevd det før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Da prøver jeg nok på det, takk for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Låner tråden litt Fikk du byttet bærearmene med positivt resultat? Har samme gnaginga ved sving i tillegg til ekstrem klunking ved små dumper... Har skiftet alt av stabstagsforinger uten hell. Andre må gjerne komme med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 defekt tårnlager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 defekt tårnlager.. Tårnlager er nettopp byttet (under 1 mnd) sammen med dempere, fjærer, gummi, skåler, skiver og muttere. Hadde litt gnaging før skiftet også og lageret æ skiftet ut var helt fint... Klunkingen har bare blitt værre Kan bærearmene lage slikt spetakkel om kuleforingen er defekt? Er værst på høyre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå