Gå til innhold

Bærearmer forran til E34 i stål eller alu ?


KKise
 Share

Anbefalte innlegg

det er egentlig like greit med alu selv om noen påpeker at det tåler mindre. dette fordi om du skulle være uheldig å være borti noe, er det bedre at det går en bærearm enn en travers..

også veier det jo mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja prisen er jo ca den samme så daså, så da går jeg vel for alu, slipper rust også :)

Jeg har nemlig det problemet at når jeg svinger så knirker det noe ut av det grønne på venstre side forran, men ikke når bilen er jekka opp.

Nye gassdempere og øvre bærearmer i høst, tårnlageret er bra, fjæra er hel, styrestaget kjennes bra ut, så en kompis foreslo mansjetten på nedre bærekula som har ryki og det har rusta i den.

Hva tror folk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Låner tråden litt :D Fikk du byttet bærearmene med positivt resultat? Har samme gnaginga ved sving i tillegg til ekstrem klunking ved små dumper... Har skiftet alt av stabstagsforinger uten hell. Andre må gjerne komme med innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

defekt tårnlager..

Tårnlager er nettopp byttet (under 1 mnd) sammen med dempere, fjærer, gummi, skåler, skiver og muttere. Hadde litt gnaging før skiftet også og lageret æ skiftet ut var helt fint... Klunkingen har bare blitt værre :( Kan bærearmene lage slikt spetakkel om kuleforingen er defekt? Er værst på høyre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...