Gå til innhold

Min Første E30 "327"


 Share

Anbefalte innlegg

tenkte jeg måtte legge ut noen bilder av min E30 som jeg henta forrige torsdag

xw1vf3xuwkthksxzg72b.jpg

iddokkm4hjanptztz65d.jpg

a5cgw7kig81obuqck0oa.jpg

utenfor verkstedet

69u04fwb9iiexk4ests3.jpg

2gc8e0ptpwvrbvuvoaqw.jpg

Leter etter noen fine sommerfelger... noen som har forslag? gjerne med bilder....

og til de som lurer så er M3 emblemet i fronten fjernet vurdere også å fjerne Hartge på siden men er usikker på når disse ble satt på så vet ikke om det er så lurt med tanke på lakken under.... noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jo jeg tenkte på det men hvis klisteret har vært på siden bilen var ny er det en viss fare for at lakken følger med

Det tviler jeg sterkt på at lakken vil gjøre, men det er mere interessant hvilken fargeforskjell du vil få. Rød lakk er ikke akkurat bestandig mot sol-bleking og misfarging, de røde pigmentene er vel de som sliter mest av alle. Godt mulig du aldri blir kvitt bokstavene, da som strøkne og blanke mot gammel falmet lakk ellers [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk... det er M tech 1 skjørter hele veien rundt....

jo jeg tenkte på det men hvis klisteret har vært på siden bilen var ny er det en viss fare for at lakken følger med

Det tviler jeg sterkt på at lakken vil gjøre, men det er mere interessant hvilken fargeforskjell du vil få. Rød lakk er ikke akkurat bestandig mot sol-bleking og misfarging, de røde pigmentene er vel de som sliter mest av alle. Godt mulig du aldri blir kvitt bokstavene, da som strøkne og blanke mot gammel falmet lakk ellers [-o<

tviler på det er så stor forskjell pga denne bilen er nesten ikke blitt brukt... har stått inne i en garasje for det meste med prøveskilt en gang i blandt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...