Gå til innhold

Min Første E30 "327"


 Share

Anbefalte innlegg

nei motoren har litt tikking på den ene ventilen og jeg skulle ha byttet senkesett og en eller 2 foringer i forstillingen men bortsett fra det er den veldig bra... er jo en 2,7 blokk med 2.5l topp med kvass kam og dieselveiv og noen andre ventiler i tillegg grenrør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da går den vel rimelig greit da vil jeg tro? Har kjørt 2.7 med 2.5 topp og grenrør, og den var rimelig kvikk faktisk.. så om du i tillegg har vassere kam og dieselveiv samt andre ventiler fungerer den vel bra.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper nok du hadde tatt en org bil ganske lett.. kommer kanskje litt an på utveksling, men all over hadde du nok tatt de.. Kompis hadde 2.5 med chip, og grenrør/effanlegg fra sebring og han holdt org E30 M3 faktisk, men 215hk.. ble så vidt frakjørt på slutten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk... det er M tech 1 skjørter hele veien rundt....
jo jeg tenkte på det men hvis klisteret har vært på siden bilen var ny er det en viss fare for at lakken følger med

Det tviler jeg sterkt på at lakken vil gjøre, men det er mere interessant hvilken fargeforskjell du vil få. Rød lakk er ikke akkurat bestandig mot sol-bleking og misfarging, de røde pigmentene er vel de som sliter mest av alle. Godt mulig du aldri blir kvitt bokstavene, da som strøkne og blanke mot gammel falmet lakk ellers [-o<

tviler på det er så stor forskjell pga denne bilen er nesten ikke blitt brukt... har stått inne i en garasje for det meste med prøveskilt en gang i blandt...

Da tror jeg ikke du skal være redd for å fjerne merkene, bruk en varmepistol så går det sikkert fint. I værste fall må du fjerne litt limrester med whitesprit el.lign., og en liten polering selvsagt. Det er jo helt fantastisk at det fortsatt finnes slike biler gjemt bort :applause: Hvor langt har den gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

karr. har gått ca 350 har jeg hørt men alt på bilen er jo byttet den er i tillegg rustsveiset... og dette er veldig bra gjort i... så det eneste som jeg har funnet av rust er på bakpotta på eksosen og på en liten steinsprut på fronten men understellet og motor er ikke gått 100 000 engang etter det jeg forsto...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...