Gå til innhold

Min Første E30 "327"


 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

ok litt framskritt på den det er byttet starter og rensket litt i motor rommet for unødvendige ledningen som var uten funksjon har også fjernet div strømtyver som jeg fant under rattstammen har også funnet ut at starteren mangler styrestrøm og at coilen får for lite strøm... mangler bare dette før bilen er på veien igjen... noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

da har det skjedd noe med bilen min... jeg har jo hatt ett problem med å starte bilen men hørte bilen for første gang begynte å gi lyd ifra seg starteren slår inn men det virker som at coilen får for lite strøm får bare ett lite blink på apparatet med en gang jeg vrir om så det virker som om den "lader" opp til akkurat en puls for så å tappe seg.... noen forslag? mitt kort ligger på at hjernen er gåen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 year later...

nå er det lenge siden jeg har vært her inne bilen har desverre stått i garasjen i over 2år nå pga diverse motorproblemer og husbygging men nå begynner det å nærme seg da garasjen snart er ferdig og e30 skal inn... nå er det bytting av topplagerene bak og regulatoren til dynamoen.

Ett lite teaser bilde som ble tatt i den gamle garasjen.

1w8orr6iuj95j25jh8gn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...