Gå til innhold

vranglås på e36


Tomsti
 Share

Anbefalte innlegg

låsen på bakluka har kjørt seg helt vrang. Når jeg pressen inn låsen så skjer det ingenting, og låsen forblir innpresset selv om jeg ikke holder den inne. Når jeg tar nøkkelen og vrir litt rundt i hullet så spretter den ut igjen..Men det hjelper lite når jeg fortsatt ikke får opp bakluka. Batteriet er helt strømtomt, så jeg er nesten nødt til å få opp bakluka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, låser den seg opp nå når du har fått strøm på batteriet igjen da? sentrallås fungerer? og det er riktig nøkkel?:P

isåfall ville jeg ha fjernet dekselet på innsida og sett hvordan låsesylinderen ser ut..var borti at min begynte å kødde, og da viste det seg at det var eira litt, slik at det var ett eller anna der som herka..smurte opp igjen(fra innsida) og prøvde låsen flere ganger og vips så var det iorden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å starte den med starthjelp, og kjør en laaaang tur, slik at du får lada. Men så vidt jeg vet, så kan du lade batteriet ditt via plusspolen i motorrommet. angående bakluka di, så prøv å lirke med nøkkel osv, men vært litt forsiktig så nøkkelen ikke knekker. Det hender at bagasjelokket på e30en min også er litt vrang, men det er bare å lirke litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg vridd, vrikka, prøvd låsespray, sparka og slåttt. men bakluka forsetter å være låst, og bilen uten strøm! :) great! kan det være en sammenheng i at sentrållåsen er død pga batteritomt og at bakluka ikke fungerer fordi sentrallåsen ikke fungerer? forferdelig setning, men dere skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var som jeg tenkte..

jeg og pappa skal ut med starkabler på bilen hans kobla til min, men hvor skal vi gjøre av minuspolen? en kamerat av meg sa jeg kunne sette minuspolen i batteriet på min fars bil, og sette andre enden av kabelen et sted på karosseriet hvor det ikke var lakk. stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...