Gå til innhold

BMWCCN ØST. Autoslalåm lørdag 24\4. kl 11-17


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

BMWCCN Avd Øst inviterer til årets første autoslalåm, denne gangen en hel lørdag.

KL: 11-17.

Prøve skilter er ikke lov med mindre det er søkt om til oss som er arrangører på forhånd!

Pris 200kr (250,- for ikke medlemmer)

Det vil bli grilling og utlån av varmtvanns vasker hjemme hos en av arrangørene for de som vil være med på det etter autoslalåmen! Er tross alt vårmønstring dagen etter!

VEIBESKRIVELSE:

E6 sydfra

-Følg E6 videre nordover ca. 1 km etter avkjøring til Oslo Lufthavn.

-Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”.

-Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km.

-Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”.

-Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”.

-Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark”

E6 nordfra

-Følg skilter mot ”Militær Flystasjon” gjennom 2 rundkjøringer, 1 stort kryss + 1 T-kryss.

-avkjøring til venstre skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark”

Fra Hønefos

-Kjør gjennom Nannestad og følg skilter mot ”Militær Flystasjon”

-Kjør rett forbi innkjøring til Flystasjon

-Etter ca. 5 km, kjør til høyre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark”

Fra Oslo Lufthavn

-Kjør gjennom lufthavnens sentralområde eller følg skilt mot Nannestad og Hønefoss.

-Følg skilting mot ”Sand” i stor rundkjøring.

-Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Vilberg”

-Etter ca. 2 km, kjør rett gjennom rundkjøring

-Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”.

-Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark”

Fra Kongsvinger over Jessheim

-Følg skilting mot E6, Hamar, Lillehammer

-Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”.

-Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km.

-Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”.

-Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”.

-Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sist søndag skulle jeg på autoslalom her. (fullstendig bitt av basillen da jeg banekjørte dagen før på vålerbanen).

En god del forsinket ankom jeg ringbanen og det var da tomt for folk, arrangementet var ferdig. Jeg dro lenger inn og fant en kar som drev "opprydding" etter arrangøren. Jeg spurte pent om jeg fikk ta noen piruetter på banen til han hadde stengt og det fikk jeg. Poenget mitt er: får jeg kanskje gjort det samme om jeg kommer "etter stengetid" på denne dagen også? :lol: det var sinnsykt gøy for både meg og bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist søndag skulle jeg på autoslalom her. (fullstendig bitt av basillen da jeg banekjørte dagen før på vålerbanen).

En god del forsinket ankom jeg ringbanen og det var da tomt for folk, arrangementet var ferdig. Jeg dro lenger inn og fant en kar som drev "opprydding" etter arrangøren. Jeg spurte pent om jeg fikk ta noen piruetter på banen til han hadde stengt og det fikk jeg. Poenget mitt er: får jeg kanskje gjort det samme om jeg kommer "etter stengetid" på denne dagen også? :lol: det var sinnsykt gøy for både meg og bilen :P

Hvis det var NCL sitt arrangement du hadde tenkt å kjøre på, så måtte du vært der 0830 eller noe for å få kjøre. Pluss de fleste plassene var nok tatt med forhåndspåmeldinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta ser lovende ut. Om intr er stor nok blir det litt drift. Endre, du får jo med deg vallehovin dagen etter også:) jeg kommer på ditt treff 1 mai ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist søndag skulle jeg på autoslalom

Hvis det var NCL sitt arrangement du hadde tenkt å kjøre på, så måtte du vært der 0830 eller noe for å få kjøre. Pluss de fleste plassene var nok tatt med forhåndspåmeldinger...

Det var nok det arrangementet, men var så heldig å komme dit og få hele plassen for meg selv :D

skal jeg friste med en litt morsom video av meg alene på banen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...