Gå til innhold

nykommer lurer på chip og senking til 320 d


Mr. Dude
 Share

Anbefalte innlegg

heisann!

skulle gjerne hatt litt feedback fra folk som har erfaringer fra chip/tuning av e91 320 d. Både gode og dårlige..har hørt både bra og dårlig om Ts racing...og hørt mye godt om ess tuning!

og tenkte jeg skulle senke litt og bruke justerbart sett fra Kw. Anbefalt senking uten at bilen subber? 40/30 f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte ts-racing på min gamle e90. Funket meget bra.

Når det gjelder senking så kommer det an på hvor store felger du har, innpress og dekkbredde. Jeg kjører med 20" på min med h&r sport 35/20 fjærer. Synes de gir en perfekt høyde samt at man ikke mister noe særlig komfort i forhold til de originale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for feedback.

bestchip har jeg aldri hørt om en gang!

vel, jeg har 225/40/18 og 255/35/18. Litt usikker på innpresset...men tror det er 9,5" bak. Bilen er grusomt høy foran i forhold til bak...ganske irriterende, så den må senkes litt.

Lasse: du tunet opp til 205 hk hos ts eller? hørt at folk har fått problemer senere pga chipping der, men det gjelder kanskje mer andre modeller. Oppgraderte du clutch/girkasse også? må jo bli mye mer trøkk på de delene når NM går såpass mye opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nei, jeg har ikke m-sport bil, så splittere er interessant, men må senke først og se hva jeg syns da :) kontakter deg angående det hvis det blir aktuelt

Hei

Hadde anbefalt deg til og tatt turen til karlstad,så hadde du fått deg en svensketur :D også.og så er det mye billigere der enn i norge. :D Har vært der både med min x5 og da jeg hadde 525.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...