Gå til innhold

GS Bildeler Vs. Koed


TonyHolt
 Share

Anbefalte innlegg

lurer på å bytte starter på bilen min E36 95

men sjekket prisen på gs mot koed

GS 4.920,60,-

Koed 2.081,25,-

noen spesiell grunn? jeg brukte org. delenr i mitt søk

Hvilket dele nr er det snakk om ?

12311247310 fant det på bmwfans.info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har hastverk, handler jeg hos GS. Hvis jeg har tid til å vente, handler jeg hos Koed.

Jeg synes begge to har bra service.

Som regel lager jeg handlevognen hos både gs og koed og sammenligner totalpris før jeg handler.

Ofte er småting billigere på GS enn hos Koed pga forskjellige fraktpriser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt flere sitter igjen med samme gode inntrykk!

Var der for noen uker tilbake og prøvde å bytte noen senkefjærer som var kjøpt der for over et halvt år siden. Det var ikke noe problem! Jeg hadde tilogmed fjærnet mesteparten av embalasjen, men de lå fortsatt i esken. Sånne hendelser gjør ivertfall at jeg kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må samle opp litt hvis man skal handle på Koed da frakta er på 211,- (inntil 20kg) mot GS sine 50 (uansett).

På Koed ed det mange klips osv som veier "2,2kg" og man får da urimelig høy frakt, men det løser seg ved en mail. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bestilte akkurat originale hjullager til min e39, sjekket pris på gs bildeler og koed.

På gs kostet de 2200kr for ett lager og på koed kosta det 859kr, akkuratt samme lager.

Det er sinnsykt at gs er 60% dyrere iallefall i dette tilfellet.

Er ikke i tvil, koed er stort sett billigst, men ikke på alt.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Tengte jeg skulle dele min erfaring...

sendte mail til GS på mandagen da jeg trengte Olje til automatkassa rimelig kjappt, fikk svar først igår (tre dager senere), måtte på en måte "dra" opplysningene og prisene ut av han som svarte på mailen. fikk da en pris på at den kostet 2537.- , siden har formulerte det slikt regnet jeg med at det var uten frakt. det jeg var ute etter var frakt ferdig levert med ildpost og på normal måte. er ikke iteressert i og sendte 1000 mailer fram og tilbake uten svar på det jeg lurer på, når jeg trenger en ting kjappt.

Følte at det nermest var umulig og handle hos GS, så sendte mail til Koed, selv om jeg regnet med at det ville ta lengre tid ifra danmark, men ville satse på ildpost siden GS allerede hadde brukt så lang tid på og besvare spørsmålene.

Prisen hos Koed ferdig levert i bodø på 5 dager var pålydende 1732.- fikk utfyllende høflig svar med en gang. Betalte så fort jeg kunne og nå er olja på tur :) Kjempefornøyd mer Servicen jeg har fått hos Geir Ove på Koed :)

har handlet masse hos både koed og gs tidligere, er helt klart mest fornøyd med Koed...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg bestill bruker jeg mest koed (Gs vis det er hastesak) synes også det er letter å finne prisene på koed kontra GS, må jo legge av en halv dag for å bruke hjemmesiden til gs! går i alle fall irriterenes treigt hos meg :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...