Gå til innhold

Lorvås E30 325i mtech 1 s50b30 Nye felger side 8


lorve
 Share

Anbefalte innlegg

Liten update 30.04.10

Har vert en uke i london så har ikke fått gjort noe, men fekk en pakke i posten idag. Corrofix, Rustkiller, FerreroPrimer, Isogrunn.

Har sandblåst det jeg skal på frontplata så nå er den bra + tok et strøk med corrofix der jeg hadde sandblåst i tilfelle det gjemmer seg noe rust i porene noe sted.

Skikkelig kraftig stoff det corrofix. Lukta skikkelig dritt en stund etter jeg hadde det på å det dura og bobla, tydlig noe kjemisk så skjer. :o:D

Har skiftet motorolje, Oljefilter og den oljetrykksføleren. Fikk bjundt på og mattet ned bakfangeren også :)

Bilder:

Bakfangeren

95qckv0z35ndrrsz1bc0.jpg

Corrofix,Rustkiller,Ferreroprimer,Isogrunn

adpxbexx268lzgynlwoc.jpg

Ny Vs gammel motorolje

nyzcbwk8drxk3rv8fzyu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Update: 30.05.10

Hei :) , har fått lakka hele frontpartiet + bakfanger og vingen, ble kjempefornøyd :) . Skrudde hele natten før GS treffet på bud, ble akkurat ferdig før avreise :)

Deilig med langtur i E30-en , men fekk noen problemer med tempraturen opp Ørskogfjellet, den var rett og slett ustabil. :? Er det noen forskjell på termostaten fra facelift og preface? :) Jeg kjøpte til preface, men motoren har vert bytta før og da kan jo det vere at den har blitt skifta til facelift.

Bilder:

nsbswfetq8tnqdf5elvo.jpg

pbi1ptkc9ts5cp72gzla.jpg

0bv85xrlh9id6owbrlw4.jpg

znoey9k9hcf4u6oibg0w.jpg

qyqtejzkuty5umni0myg.jpg

37mozvjzq52jgsli4tg9.jpg

Er ikke noen fotograf som dere ser men hva synest folket? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladjan: Takker :)

Eksos: Har Mtech 1 sideskjørt liggende ferdig lakkerte, men rakk ikke å få de på før treffet så jeg drøyde det litt :) Lurer på de startec lyktene ja. Er ikke de umulige å få taki?

Østgaard: Jeg er jevla usikker på om jeg bere skal gå for mtech 1 skjørta eller touring. Bruker jeg mtech 1 skjørta får jo jeg helheten i stylinga, men jeg mener de bygger veldig mye ut :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østgaard: Ja vi fe prøve det

Saure89: Det er ordna no trur jeg, jeg brukte feil tetning inni huset der :stupid: , men motoren blir ikkje heilt driftsvarme. Trur det er tempratur måleren som kødda litt :P Likte ikkje fargen på kjølevannet. Er en brun/gul farge på det. Ser ut som kjølevannskanalene kan vere rustet/korrosjon. Noen erfaringer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østgaard: Ja vi fe prøve det

Saure89: Det er ordna no trur jeg, jeg brukte feil tetning inni huset der :stupid: , men motoren blir ikkje heilt driftsvarme. Trur det er tempratur måleren som kødda litt :P Likte ikkje fargen på kjølevannet. Er en brun/gul farge på det. Ser ut som kjølevannskanalene kan vere rustet/korrosjon. Noen erfaringer med det?

veit ikkje om de står på den temostaten din, men e noken termostata som åpna på 85grader. bare ett innspill da :)

Kjølevanne trenge ikkje å være blå, fins også rød, hadde skifta alt ej. men ska vær forsiktig me å blande blå og rød.

Du må absolutt fullføre mtech1 stylinga :) Og de lyktene bak passa perfekt på bilen din syns ej :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østgaard: Ja vi fe prøve det

Saure89: Det er ordna no trur jeg, jeg brukte feil tetning inni huset der :stupid: , men motoren blir ikkje heilt driftsvarme. Trur det er tempratur måleren som kødda litt :P Likte ikkje fargen på kjølevannet. Er en brun/gul farge på det. Ser ut som kjølevannskanalene kan vere rustet/korrosjon. Noen erfaringer med det?

veit ikkje om de står på den temostaten din, men e noken termostata som åpna på 85grader. bare ett innspill da :)

Kjølevanne trenge ikkje å være blå, fins også rød, hadde skifta alt ej. men ska vær forsiktig me å blande blå og rød.

Du må absolutt fullføre mtech1 stylinga :) Og de lyktene bak passa perfekt på bilen din syns ej :)

Takk for engasjement :) Hadde på 80" termostat, men som sagt den blir ikkje heilt driftsvarm. Såg at det var 80" termostat som var mest vanlig? Er jo det GS selger til M20 virker det som.

Hadde på blå kjøleveske (tømte systemet fullstendig), men når jeg opna opp termostathuset igjen 1 uke etter på var det like "råten" farge på kjølevannet. Minker ikke oljemengd eller vannmengd, så den bruker ikke merkbart olje eller vann iallefall. Jeg lurer på om kjølevannskanalene kan vere lettere rustet slik at vannet blir brun/gult. Finnes ikke noen kraftig rens beregna på å flushe igjennom?

Jeg tror jeg går for full Mtech 1 og lyktene beholder jeg iallefall en stund til :)

Sturlis: Hjertlig :) Ja det er viktig og holde bestanden så høg som mulig :) Er original Mtech 1 styling, så er nok ikke så lett og få tak i heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...