Gå til innhold

Lorvås E30 325i mtech 1 s50b30 Nye felger side 8


lorve
 Share

Anbefalte innlegg

sant det du sier! Den ene flensen står jo i spenn inni bærearmen so må jo sveises om hele greia :P den ligger igrunnen litt for nært med meg enda, men får prøve og kjøre litt med det og se om den tar inni. Var iallefall lett og sveise i grenrøret da, meget rent stål :P

Skjer med koed da, har ventet i 2 uker på noe olje og litt div.... :( blir oppstart når jeg får den pakken så kjedelig å vente på de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sant det du sier! Den ene flensen står jo i spenn inni bærearmen so må jo sveises om hele greia :P den ligger igrunnen litt for nært med meg enda, men får prøve og kjøre litt med det og se om den tar inni. Var iallefall lett og sveise i grenrøret da, meget rent stål :P

Skjer med koed da, har ventet i 2 uker på noe olje og litt div.... :( blir oppstart når jeg får den pakken så kjedelig å vente på de

Står ganske nært til meg også, men jeg fikk på varmeskjoldet + ca 0,5cm klaring mellom, så går vel bra til meg :P

Ang koed, så tror jeg de bestiller opp fra leverandører når de får ordrer, så kan i noen tilfeller ta TID. Lønner seg nesten å ringe de først, for å høre at de har alt på lager.. Noe de i mange tilfeller ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Endelig fått start og motoren gjekk normalt, eneste at starteren slår inn i hakk nr 2 på tenningslåsen, så må nappe ut ledningen til starter når motoren går. Er det noen som vet hva jeg kan ha koblet feil? Syk respons i s50, gleder meg til og få prøvd den :D . Fekk ikke ta en test runde pga jeg mangler en bremseslange og clutchen er ikke luftet, men det nermer seg :)

Noen bilder av ting som er gjort:

Eksos:

8qkqwpxi3l1tip9ftk9u.jpg

Må få sveiset ene røret lenger opp:

gdrc6giuvfgtzd7xblwy.jpg

Golf 1 bkf etter et strøk lakk:

mzp73kzmibxxfbilivc2.jpg

6oi9bj0jm793mu4xifq5.jpg

Klaring til innsug:

elml5gzj4jsebqv0f3fr.jpg

Bruker E30 M3 ekspansjonstank:

541je7p03utn2bmcqx9p.jpg

90p0y3fr34hremw5x8qq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin e30 8) trur den kommer til å bli rå med den motor :twisted:

Kor du kjøpte JOM Coilovers?

Får håpe alt funker iallefall :) Blir vell en prøve tur til helga håper jeg!

Jom coiloverene kjøpte jeg i et gruppekjøp fra England r3vlimited eller hva det heter det forumet :) Blir sikkert for bløtt for meg, men får holde ut neste sesong iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hadde den første prøveturen igår :) funker som f... det her, men sprengde mellompotta på prøvetur nr 2, så skrangler noe helt sinnsykt i potta med motoren igang #-o

Noen som vet hvor tempnåla skal stå når motoren er driftvarm? Får nåla bare opp på streken før rett opp.

Litt respons testing (filma med mobil...):

http://s1115.photobucket.com/albums/k55 ... EO0009.mp4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den første prøveturen igår :) funker som f... det her, men sprengde mellompotta på prøvetur nr 2, så skrangler noe helt sinnsykt i potta med motoren igang #-o

Noen som vet hvor tempnåla skal stå når motoren er driftvarm? Får nåla bare opp på streken før rett opp.

Litt respons testing (filma med mobil...):

http://s1115.photobucket.com/albums/k55 ... EO0009.mp4

Ja hørtes frisk ut,spes andre turen...hehe...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den første prøveturen igår :) funker som f... det her, men sprengde mellompotta på prøvetur nr 2, så skrangler noe helt sinnsykt i potta med motoren igang #-o

Noen som vet hvor tempnåla skal stå når motoren er driftvarm? Får nåla bare opp på streken før rett opp.

Litt respons testing (filma med mobil...):

http://s1115.photobucket.com/albums/k55 ... EO0009.mp4

Ja hørtes frisk ut,spes andre turen...hehe...:)

Heheh! Smugkiker ut ruta du ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du he fått den i gong :) Kan tenke mej det blir en longe vinter :wink:

Kjedelig å bli ferdi nå som snøen kommer ja :? men slik er det bare. Skal bygge meg garasje til våren så da får jeg mere plass :) Får ikke skrudd i vinter pga plass mangel, måtte lagre bilen på sandvik #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du he fått den i gong :) Kan tenke mej det blir en longe vinter :wink:

Kjedelig å bli ferdi nå som snøen kommer ja :? men slik er det bare. Skal bygge meg garasje til våren så da får jeg mere plass :) Får ikke skrudd i vinter pga plass mangel, måtte lagre bilen på sandvik #-o

Har du lagra bilen uten å være ferdig???? Ryker neste sesong og da eller?? Du får hente bilen tidlig...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du he fått den i gong :) Kan tenke mej det blir en longe vinter :wink:

Kjedelig å bli ferdi nå som snøen kommer ja :? men slik er det bare. Skal bygge meg garasje til våren så da får jeg mere plass :) Får ikke skrudd i vinter pga plass mangel, måtte lagre bilen på sandvik #-o

Har du lagra bilen uten å være ferdig???? Ryker neste sesong og da eller?? Du får hente bilen tidlig...;)

Jepp! hadde ikke annet valg. Leita jo etter plass og skru hele sommeren, ingen som har noe her omkring... Men skal hente den ut tidlig ja! Tjuvlåne garagen til foreldra tenker jeg :P Skal rekke våler neste år, det er målet :P Ferdig lakkert å alt liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kjeda meg litt i drittværet so tenkte jeg skulle pusse opp fjørbeina jeg kjøpte her en dag :)

Kappa av den fjørskåla fordi jeg tenkte den vil bli i veien når jeg skal justere høgda på bilen. Sandblåste fjørbeina og bremseskjolda og pulverlakkerte dei, kjøpt nye hjullager, dei er på vei :) Brudern hadde noen bora bremseskiver liggende som var skeive pga varme så tenkte jeg skulle rette di i dreiebenken :)

Bilder:

Sandblåst:

cjmdnn2miugdturump37.jpg

Pulverlakkert:

3497zuayoppqs0952api.jpg

9yobrhyzft6sg3uo69if.jpg

y86hcukbnozni5ndkfwn.jpg

x12vumlbi8scaevhtbbo.jpg

like new: :)

2rk3dov8ggeujxm9om8v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...