Gå til innhold

E36 325 - Går nå på alle sylinderne!!!!


bcRichard
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg min førstebil i dag, en E36 325. Stor fornøyd med kjøpet :D men noen få småfeil med bilen men siden dette er er rep. objekt så gjør ikke det noe.

Her er utstyrslisten til bilen, ikke særlig stor men noen artige ting har den da, som sportsunderstell og diffbrems:

Order options

No. Description

209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)

314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES

428 WARNING TRIANGLE

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

530 AIR CONDITIONING

570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY

654 BMW BAVARIA C III

690 CASSETTE HOLDER

704 M SPORT SUSPENSION

801 GERMANY VERSION

848 ENLARGED WIRING HARNESS

915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION

Her en noen bilder forrige eier har tatt:

jbvs7u1qlxd4xubdb6ip_thumb.jpg

k7j93f5ua67pxebanifz_thumb.jpg

i12pwdhjcqfr4l2yir6l_thumb.jpg

gv1nf08x2h7uzb802qqu_thumb.jpg

mnxor8b96jf8b8wv2wf4_thumb.jpg

632ncm277vso7qrtpxk9_thumb.jpg

sh1wm5gkr1n253eyz6ra_thumb.jpg

6it0oe110vgdgeka8yr8_thumb.jpg

44gnkp2ui86b4h5z195m_thumb.jpg

o3hshx5eol2fqy03n1sd_thumb.jpg

Er helt nye m3/m-tech baklykter på bilen nå

deqtaldtqggikyhqk5p3_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er målt at det ikke er kompresjon i 6. silynder. Å det lekker ikke luft nedenfor stemplet, bare over stemplet, og når jeg starter bilen hører jeg er rask sånn her lyd (tsj,tsj,tsj) så jeg tror at innsugningsventilen ikke lukker seg igjen så all luften drar ut igjen når stemplet går opp, det hørtes logisk ut siden den lyden er der.

En kompis har en topp liggende så jeg skal prøve det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønningsdag på fredagen! så da blir jeg å betale noe ned på bilen, så blir jeg nokk å bestille ny kjørecomputer! :D

Også ett lite spørsmål; På den orogianle computeren har jeg ikke temperaturmåler, men jeg skal bestille en med, må jeg kjøpe en sensor elns. som måler temp. fant det ikke på gs eller koed??

Bilen har forøvrig blitt vasket utvendig og innvendig, har ikke kamera nå så ble lite bilder, men skal få tak i ett i nærmeste framtid å da blir det massevis av bilder!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stresser som fan med å få tak i ny motor :s

Vurderer å kjøpe en hel svensk reg. bil for 16000,-

NÅ KOMMER JO SOMMEREN!!!!

Svart dashbord og teppe i den delebilen da? Det må du skifte slik at det blir en helhet i interiøret

Hadde handlet!! :D Får sikkert solgt mye deler også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tenkt på det, er ikke så fint når det ikke er en helhet i det nei.

Det var grått skinnint. før så derfor er det grått dashbord, vet du om det er mye jobb å skifte dashbord? tenker på alle ledningene osv. :?:

Vurderer det sterkt ja! Har ikke fått tid til å gjort noe med bilen enda, har 4 andre bilcrossbiler jeg holder på med som skal bli ferdige til sesongen starter.. om EN måned! så har nokk å gjøre om dagene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lysegrått interiør, skiftet alt til svart da jeg satt i likt vader interiør som du har

Ikke stor jobb, mye mye lettere enn du tror. Ingen ledninger må flyttes på eller noe, bare å koble fra alt, og alle småtingene.

Teppet er egentlig ikke stor jobb heller, men lettest å klippe rundt vifteanlegget for å slippe å ta det ut :)

Gjorde hele jobben på under 2 timer ute i kulden nå i februar, første gangen jeg skiftet dashbord i en bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var borte i garasjen istad å så på bilen, så fant jeg disse merkene på pansere, taket, vinduene og bagasjelokket...:

57x8bnyzie1rupkoek52.jpg

57x8bnyzie1rupkoek52.jpg

HADDE JEG BARE FÅTT TAK I DENNE KATTA!!! :angry::angry:

Edit: ser nå at det er like bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...