Gå til innhold

Kjekt å bli slått ned på riksvegen...


Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

Merkelig det at alle tror at di som er 150 kg med muskler ikke får vondt av balleslag og andre "ufine" ting på lik linje som en på 60 kg..

Det er 100% pyskisk at man blir redd folk som er større. Husk, di får ikke mindre vondt av ting selv om di har mye muskler, men såklart, får di inn en rett høyre, da kan du ligge horisontalt en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den arktiske pip pipen sa det.

Det er ganke utrolig hva man kan få til med isblikk og attitude.

Jeg har selv psyket ut folk som er mye større enn meg med "er du egentlig klar over hvem du kødder med nå"-metoden uten å levere et eneste slag. Bare å få de til å tro du er skikkelig gangster :P så backer mange ut. hehe

uansett så er det også lite sansynlig at man blir knocket ut av et slag som man ser komme, så om man går i bakken er det bare å komme seg på beina igjen og virke like irritert, så vil også svært mange tenke at "denne fyren er klin gal" og med stor sansynlighet trekke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en knapp på rabies her dersom man ikke har mulighet til å stikke av fra situasjonen. Selv har jeg tatt i mot flere slag i trynet uten å gjøre noe igjen. De fleste gir seg etter 1-2 slag når de ser du tolerer slaget godt. Å ha med seg slagvåpen ol er nok en dårlig ide da du kan finne på å forverre situasjonen betraktelig i affekt og adrealinsrus. Det greieste er nok uansett å heller slippe de som har lyst å være bumperstickers forbi, rolig og kontrollert. Er ikke vits i å irritere folk, la de som er aggressiv være aggresiv, men ikke gi dem en grunn til å komme ut av bilen, da kan situasjonen eskalere unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villeste jeg har hørt på ei stund.

Har vært borti lignende tilfelle. Jeg var da endel yngre (13-14).

Jeg og mora mi og søstra mi ble stoppa av en bil. Han som kom opp gikk først bort til bilen og skulle ha oss til å åpna ruta (jeg hadde fått låst bilen med knappen heldigvis)

Da vi ikke gjorde det han ga tegn til, gikk han bort i bilen og tok ut en MP5.

Jeg heiv meg ned i setet og muttern heiv bilen i revers.

Vi kom oss unna og fikk ringt politiet, og de stakk hjem til fyren (hadde jo notert regnr etc)

og de fant MP5en, som var en softgun heldigvis.

Men anyways. Skremmende.

Høres ut som noen som hadde planer om å rappe bilen eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villeste jeg har hørt på ei stund.

Har vært borti lignende tilfelle. Jeg var da endel yngre (13-14).

Jeg og mora mi og søstra mi ble stoppa av en bil. Han som kom opp gikk først bort til bilen og skulle ha oss til å åpna ruta (jeg hadde fått låst bilen med knappen heldigvis)

Da vi ikke gjorde det han ga tegn til, gikk han bort i bilen og tok ut en MP5.

Jeg heiv meg ned i setet og muttern heiv bilen i revers.

Vi kom oss unna og fikk ringt politiet, og de stakk hjem til fyren (hadde jo notert regnr etc)

og de fant MP5en, som var en softgun heldigvis.

Men anyways. Skremmende.

Høres ut som noen som hadde planer om å rappe bilen eller noe..

Fikk brev av vedkommende noe senere om at han hadde hatt trøbbel med dama si den kvelden etc og at det bare hadde rast for han.

Nå skal det legges til at mamma blinka med fultlys da han passerte i ALTFOR høy hastighet i 60-sona, men det er ingen unnskyldning for å gjøre noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo svært vanskelig å "overstyre" sin egen ekte og ærlige reaksjon i en truende situasjon, blir du redd så er det fort gjort å få juling.. Men ja, de gangene jeg har bitt truet opp igjennom, og har tent på alle plugger, har det hatt svært lite å si hvilken størrelse angriper/motstander har hatt :twisted: Selv er jeg ingen veltrent kjempe med 1,70 høyde og rett under 80 kilo... Psyken er vel ofte viktigste faktor tror jeg. Får du motparten til å tro du er "klin gal", er det fort mindre interessant å gjøre deg noe.. Men ser ikke helt hva et balltre el.lign kan hjelpe for, bedre å få en på trynet fremfor å fremprovosere livsfarlig vold!! Og hva skal du bruke et balltre til fra førersetet? Det kan oppfattes som om dere som kjører rundt med et slikt, er av samme type som trådstarter forsøker å fremstille motparten som. Forsåvidt også vesentlig om motparten til trådstarter trodde at det ble gitt gass, som skapte en farlig situasjon, det vet bare trådstarter og motparten. Selvsagt gjør det også like vondt å få seg en skikkelig smell, selv om man er veltrent og stor med piggsveis, og sikkert enda værre å føle seg skremt av en som er vesentlig mindre :lol: Men for all del, så mye usympatisk og lite "flytende" kjøring som det er i dette landet, er det et mirakel det ikke er mere bråk på veiene spør du meg [-X Komisk nok synes jeg det er aller mest skremmende å bli angrepet av det motsatte kjønn, kan jo ikke ta igjen selv om vedkommende både er større og tyngre, blir jo bare aldri rett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende hvor mange som egentlig har vært borti dette, meg kjenner meg faktisk litt igjen i en episode jeg hadde når jeg kjørte lett-mc.

Kjørte forbi en bole type i polo (med ProGym klistremerke) før noen ganske svingete og brate bakker og merker han gir gass og legger seg etter. Dog hadde han ikke sjangs i konebilen sin så jeg dro greit i fra, men jeg snudde litt oppi bakkane for å se hvor han blei av. Når jeg møter han bremser han og peker "stygt" på meg. Jeg kjørte forbi og inn i ei gate og ser meg tilbake. Så rygger faen meg karen fort etter meg :o Så jeg kjørte fort som faen og angrer ikke på det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv går jeg alltid med kniv, så de får bare komme!!! ;) hehe

neida, ser mange her inne skriver at de har balltre osv osv inni bilen, sånne folk ser jeg som pinglete.

Faen skal du med det i bilen ? På en måte leter du etter bråk selv.

Viss du har noen folk som vil ta deg eller noe er det greit å ha sånt i tilfelle de er flere enn deg.

Men herregud vi lever i Norge ikke i en ghetto borti Usa, så å ha de i bilen bare sånn i "tilfelle" er bare tull (håper du får juling selv med balltreet i handa!!)

metoden "du vet ikke hvem du kødder med" kan aldri funke i den situasjonen som trådstarteren beskriver for da har motparten allerede gått ut av bilen og bestemt seg for å gi deg en på trynne.

På fylla kan det kansje funke, er alt for mange tullinger som bare tuller seg og ikke er helt med på bråk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...