Gå til innhold

E36 ble grøftebil og utsatt for herverk på ett døgn!!!


Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det værste er at det sikkert er noen her på forumet :P

+1!!

skulle likt å visst hvem det er som prøver seg på forsikringssvindel!!

Forsikringssvindel på en bil som ikke er forsikra er vell ikke særlig smart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt på folkemunn at det muligens er snakk om fyllekjøring..

Men hvorav herværket kommer inn i bildet hen har jeg ikke hørt noe om..

Merkelig at han skal være vanskelig å få tak i av politiet.. Når han faktisk er aktiv på facebook, å sier han ikke vet hva som har skjedd med bilen..

Om saken er at den er stjelt, å media finner den igjen så hadde jeg ikke nølt et sekund med å komme meg på plassen å få bilen opp å hjem i garasjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Liten oppdatering, bilen står fortsatt i grøfta i dag 18.mai, utforkjøringa skjedde opprinnelig rundt 25-26.april.. Ingen som vil hente den..

Jeg å H_vatn på bimmers var så tilfeldig ut å kjørte med 545'en i forigårs samma kvelden som bildet ble tatt av ei lokal nyhetsside.. :)http://www.brunsvika.net/images/stories/3_mai/AVER/fros_11.jpg

E36 er totalt ribbet av idioter/vandaler..

vbjzfbchutb7057szd8b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok E36 eiere som har prøvd seg på feil damer, og fått smake motpartens vrede :lol:

Jeg skjønner at her taler en fagmann, så jeg skal selvsagt ikke krangle på dette. :)

Likevel bør det trekkes fram at det er fullstendig uakseptabelt at privat eiendom oppsøkes gjentatte ganger og ramponeres på denne måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier seg jo selv at den blir ribba når den står de uke etter uke. rart ikke helebilen er tatt :P

Har sett sånt før, og vet det er mange utenlandske som kjører rundt (ofte i varebil) og så og si ser etter søppel de muligens kan selge. Ofte på byggeplasser skjer det. Så kan nok være derfor lykter som jeg ser på det nyere bildet også har blitt plukket av. Husker jeg møtte en polakk i hvit varebil en gang på en byggeplass som var gira på europaller :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier seg jo selv at den blir ribba når den står de uke etter uke. rart ikke helebilen er tatt :P

Når bilen blir stående i grøften sender det nok noen signaler om at eieren ikke akkurat følger så veldig nøye med.

At ikke hele bilen forsvinner, har nok med at småkjeltringene som ramponerer bilene ikke er store nok småkjeltringer til å stjele en kran eller en tilhenger med vinsj de kan bruke til å fjerne bilen med.

Men uansett sløve eller indisponerte eiere; privat eiendom er privat eiendom, tyveri er tyveri og hærverk er noe herk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...